شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ایلام می‌آید

دکتر رضا رضازاده، مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه از سفر دکتر محمد فرهادی، وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری در روز شنبه 3 مهرماه سال جاری خبر داد.

دکتر رضازاده برنامه‌های سفر وزیر علوم را تشریح کرد: در این سفر وزیر محترم علوم ابتدا نشستی با هیأت رئیسه دانشگاه خواهند داشت تا در جریان روند توسعه همه جانبه دانشگاه قرار گیرند، سپس به مناسبت پاسداشت هفته دفاع مقدس همراه با دانشگاهیان استان در گلزار شهدای دانشگاه حضور خواهند یافت.در ادامه با حضور مقام عالی وزارت مراسم  کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث دانشکده علوم پایه با زیربنای 6500 متر مربع و از محل اعتبارات ملی صورت خواهد گرفت.

مشاور رئیس  دانشگاه ضمن اشاره به تکمیل ساختمان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در سال 1390 ،  بهره برداری و افتتاح رسمی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال  شامل  سکو بندی ، تجهیز و تکمیل تأسیسات این مجموعه در قالب 20 آزمایشگاه  پژوهشی را برنامه دیگر وزیر علوم در دانشگاه اعلام نمود.  ایشان همچنین  اظهار داشت که در این سفر از سه آزمایشگاه تخصصی و پژوهشی نفت و مهندسی شیمی که مراحل تجهیز آن با حمایت وزارت نفت به انجام رسیده است، بهره برداری خواهد شد.

دکتر رضا رضازاده با بیان اینکه این سفر مصادف با آغاز سال تحصیلی است گفت: مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور وزیر محترم علوم، مقامات استانی و دانشگاهیان استان ساعت 11 صبح در سالن آیت اله حیدری دانشگاه ایلام برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است مقام عالی وزارت علوم در این سفر با استاندار محترم ایلام و امام جمعه محترم  ایلام نیز دیدار و گفتگو خواهند نمود.

 وزير علوم، تحقيقات و فناوري به ايلام مي‌آيد