شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر محمد علی‌اکبری: 22 بهمن روز تجمیع سلایق ملت ایران برای تکریم انقلاب /وحدت راه رسیدن به تعالی کشور

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مراسم جشن انقلاب همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با حضور هیئت رئیسه، معاون نهاد رهبری و خانواده بزرگ دانشگاه ایلام برگزار شد.

دکترمحمدعلی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام ضمن خیرمقدم به خانواده اعضاء هیأت علمی و کارکنان دانشگاه  بیان داشت: 22 بهمن اتفاق نیفتاد مگر اینکه همه با هم جمع شده و قبول کردند برای اعتلای کشور دست در دست یکدیگر بگذارند.
وی افزود: ملت ایران هر جا همچون 22 بهمن عمل کرده اند در تمامی شرایط حساس و بحرانی توفیق و پیروزی قرین و همراه این ملت و نظام بوده است.
رئیس دانشگاه تاکید کرد: امسال همانند سال های گذشته مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند که این انقلاب و نظام متعلق به همه است.
دکترعلی اکبری یادآور شد: این انقلاب حاصل خون شهدا و نتیجه تلاش ملت ایران در تمامی برهه ها از جمله دفاع مقدس است و همه در به پیروزی رساندن و پاسداشت و حفاظت از آن سهیم هستند.
وی اصافه کرد: همه اقشار با تفکرات سیاسی مختلف در این راهپیمایی شرکت می کنند تا نشان دهند همواره و در تمامی شرایط از دستاوردهای نظام اسلامی دفاع می کنند.
وی با بیان اینکه دهه فجر یک نقطه عطف در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، زیرا مسیر حرکت نظام به سمت دینداری و عقلانیت تغییر کرد، گفت: اکنون زمان آن است که در خصوص مسیر حرکت آینده کشور برنامه ریزی کنیم.

درابتدای این جشن حجت الاسلام سیدهاشمی،معاونت فرهنگی نهادباتبریک ایام الله دهه فجروگرامی داشت یاد وخاطره امام (ره)،شهداء ،ایثارگران وپیشگامان نهصت انقلاب اسلامی اظهارکرد:امیدوارم همه ما قدردان رشادت وگذشت های همه این عزیان باشیم زیرا این انقلاب درسخت ترین شرایط زمان اتفاق افتاد .چنانچه امام عزیزمان ازآن به عنوان معجزه قرن نام بردند.و وجوداین انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگی است که قابل انکار برای دوست ودشمن نیست زیرا این انقلاب با ایثاروفداکاری به وجودآمده وتحقق یافته است.وموجب شده است به همه مردم جهان هویت واستقلال ببخشد.

سیدهاشمی بیان داشت: درانقلاب اسلامی،ماچهار مرحله وگام راباید طی بکنیم که در گام نخست به لطف خدا،امام راحل هویت نظام اسلامی راباآرای مردم تصویب نمودند.ودرگام های بعدی دولت اسلامی ،جامعه اسلامی وسپس تمدن اسلامی قراردارند. که انشاالله به هدف متعالی نظام که رسیدن به تمدن اسلامی است برسیم. 

 

دکتر محمد علي‌اکبري: 22 بهمن روز تجميع سلايق ملت ايران براي تکريم انقلاب /وحدت راه رسيدن به تعالي کشور دکتر محمد علي‌اکبري: 22 بهمن روز تجميع سلايق ملت ايران براي تکريم انقلاب /وحدت راه رسيدن به تعالي کشور دکتر محمد علي‌اکبري: 22 بهمن روز تجميع سلايق ملت ايران براي تکريم انقلاب /وحدت راه رسيدن به تعالي کشور دکتر محمد علي‌اکبري: 22 بهمن روز تجميع سلايق ملت ايران براي تکريم انقلاب /وحدت راه رسيدن به تعالي کشور دکتر محمد علي‌اکبري: 22 بهمن روز تجميع سلايق ملت ايران براي تکريم انقلاب /وحدت راه رسيدن به تعالي کشور