شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نهادینه کردن توامان علم و تهذیب از رسالت‌های نهاد رهبری دانشگاه است

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین"سیدمحمد باقر هاشمی" در مراسم معارفه‌ی خود به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: افتخارم این است که در سال 1368 برای تبلیغ به ایلام آمده‌ام و اگر موفقیتی کسب شده مرهون همکاری همه‌ی مجموعه‌ها است، وبه نتیجه رسیدن تلاش‌ها در گرو هم‌افزایی و همکاری در راه اهداف است.

وی با تاکید بر اینکه هدف مشترک همه‌ی دست‌اندرکاران در جایگاه‌های مختلف نظام رسیدن به آرمانها و اهداف نظام است، گفت: نسل‌های گذشته کارهای بزرگی را به اتمام رساندند و با ایثار انقلاب اسلامی را پیروز کردند و با رای 98 درصدی به جمهوری اسلامی  جهانیان را متحیر کردند و امروز رسالت ما تحقق تمدن اسلامی است که دانشگاهیان باید با آموزش علم و تهذیب در این راه گام بردارند.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: به فرموده امام(ره) دانشگاه کارخانه انسان‌سازی است و باید در عمل با تحصیل و تهذیب توامان دانشگاه‌ها را به این هدف متعالی برسانیم.  

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: انجام وظیفه در نظام اسلامی بزرگ‌ترین معروف است و امیدواریم با همکاری خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی بتوانیم در راه رسالت‌های بزرگ نهاد گام برداریم که تحقق این اهداف در سایه‌ی همگرایی تمام نیروها امکان‌پذیر است.

نهادينه کردن توامان علم و تهذيب از رسالت‌هاي نهاد رهبري دانشگاه است