نهادینه کردن توامان علم و تهذیب از رسالت‌های نهاد رهبری دانشگاه است

خانه خبرها
نهادينه کردن توامان علم و تهذيب از رسالت‌هاي نهاد رهبري دانشگاه است

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، حجت‌الاسلام‌والمسلمين"سيدمحمد باقر هاشمي" در مراسم معارفه‌ي خود به عنوان سرپرست نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشکي استان، گفت: افتخارم اين است که در سال 1368 براي تبليغ به ايلام آمده‌ام و اگر موفقيتي کسب شده مرهون همکاري همه‌ي مجموعه‌ها است، وبه نتيجه رسيدن تلاش‌ها در گرو هم‌افزايي و همکاري در راه اهداف است.

وي با تاکيد بر اينکه هدف مشترک همه‌ي دست‌اندرکاران در جايگاه‌هاي مختلف نظام رسيدن به آرمانها و اهداف نظام است، گفت: نسل‌هاي گذشته کارهاي بزرگي را به اتمام رساندند و با ايثار انقلاب اسلامي را پيروز کردند و با راي 98 درصدي به جمهوري اسلامي  جهانيان را متحير کردند و امروز رسالت ما تحقق تمدن اسلامي است که دانشگاهيان بايد با آموزش علم و تهذيب در اين راه گام بردارند.

سرپرست نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشکي ايلام، گفت: به فرموده امام(ره) دانشگاه کارخانه انسان‌سازي است و بايد در عمل با تحصيل و تهذيب توامان دانشگاه‌ها را به اين هدف متعالي برسانيم.  

حجت الاسلام هاشمي ادامه داد: انجام وظيفه در نظام اسلامي بزرگ‌ترين معروف است و اميدواريم با همکاري خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکي بتوانيم در راه رسالت‌هاي بزرگ نهاد گام برداريم که تحقق اين اهداف در سايه‌ي همگرايي تمام نيروها امکان‌پذير است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها