شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معاون پژوهشی دانشگاه روند اجرایی دومین استارتاپ استان را تشریح کرد

دکتر "حسین مهدی زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام، در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی، در خصوص آغاز به کار دومین استارت آپ ویکند دانشگاه ایلام، گفت: دومین استارت آپ ایلام تحت عنوان گردشگری و صنایع دستی از روز چهارشنبه در دانشگاه ایلام در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه این رویداد سه روز ادامه خواهد داشت، افزود: 107 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی با ارائه 35 ایده در رویداد حضور داشته و در قالب 10 تیم ساماندهی شده اند.

مهدی زاده گفت:  هدف از برگزاری این رویداد تقویت مهارت ایده پردازی، پرورش ایده و شناسایی ایده های برتر در حوزه های کسب و کار مرتبط با گردشگری و صنایع دستی است.

معاون پژوهش و فناوری اطلاعات دانشگاه ایلام، اضافه کرد: شرکت کنندگان با حمایت 17 نفر از مربیان و داوران متخصص در حوزه های کسب و کارگردشگری و فناوری اطلاعات در قالب تیم های 10 نفره طرح کسب و کار خود را تدوین و در نهایت براساس نظر داوران ایده های برتر شناسایی و مورد حمایت مرکز رشد دانشگاه ایلام، پارک علم و فناوری شتابدهنده کیانا قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: این رویداد با همکاری بخش خصوصی شتابدهنده کیانا، استانداری ایلام، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، پارک علم و فناوری استان، و اداره کل فناوری اطلاعات اجرا می شود.

 

معاون پژوهشي دانشگاه روند اجرايي دومين استارتاپ استان را تشريح کرد