معاون پژوهشی دانشگاه روند اجرایی دومین استارتاپ استان را تشریح کرد

خانه خبرها
معاون پژوهشي دانشگاه روند اجرايي دومين استارتاپ استان را تشريح کرد

دکتر "حسين مهدي زاده، معاون پژوهش و فناوري دانشگاه ايلام، در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي، در خصوص آغاز به کار دومين استارت آپ ويکند دانشگاه ايلام، گفت: دومين استارت آپ ايلام تحت عنوان گردشگري و صنايع دستي از روز چهارشنبه در دانشگاه ايلام در حال اجرا مي باشد.

وي با بيان اينکه اين رويداد سه روز ادامه خواهد داشت، افزود: 107 نفر از دانشجويان و فارغ التحصيلان جوان دانشگاهي با ارائه 35 ايده در رويداد حضور داشته و در قالب 10 تيم ساماندهي شده اند.

مهدي زاده گفت:  هدف از برگزاري اين رويداد تقويت مهارت ايده پردازي، پرورش ايده و شناسايي ايده هاي برتر در حوزه هاي کسب و کار مرتبط با گردشگري و صنايع دستي است.

معاون پژوهش و فناوري اطلاعات دانشگاه ايلام، اضافه کرد: شرکت کنندگان با حمايت 17 نفر از مربيان و داوران متخصص در حوزه هاي کسب و کارگردشگري و فناوري اطلاعات در قالب تيم هاي 10 نفره طرح کسب و کار خود را تدوين و در نهايت براساس نظر داوران ايده هاي برتر شناسايي و مورد حمايت مرکز رشد دانشگاه ايلام، پارک علم و فناوري شتابدهنده کيانا قرار خواهند گرفت.

وي بيان کرد: اين رويداد با همکاري بخش خصوصي شتابدهنده کيانا، استانداري ايلام، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، پارک علم و فناوري استان، و اداره کل فناوري اطلاعات اجرا مي شود.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها