شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اختتامیه دومین استارت آپ ویکند استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دومین استارت آپ ویکند ایلام باعنوان گردشگری و صنایع دستی با حضور مسئولین استانی و معرفی سه ایده برتر خاتمه یافت.

در این رویداد که سه روز ادامه داشت،  107 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی با ارائه 35 ایده در رویداد حضور داشته که در قالب 10 تیم به رقابت پرداختند.

 در پایان سه روز تلاش و رقابت ایده لوکاگرام به عنوان تیم برتر،  ایده تور VR  بعنوان تیم دوم، و ایده ونشک برنده سوم شناخته شدند.

شایان ذکر است تیم شایسته تقدیر این استارت آپ ویکند تیمEWT معرفی شد..

دکتر محمد علی اکبری: دانشگاه ایلام، در راستای تعهدی که به توسعه استان دارد، نقش آفرینی خود در جهت رسیدن به این هدف را وظیفه می داند

دکتر علی اکبری،  رئیس دانشگاه ایلام گفت: امروزه شاهد تحولات چشمگیری در حوزه آموزش عالی استان هستیم، که حاصل زحمات اساتید و اعضاء فعال هیئت علمی مراکز دانشگاهی است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون دکترا در ایلام، و حضور 3 هزار شرکت کننده در این آزمون، تصریح کرد: متوسط نسبت شرکت کنندگان در آزمون دکترا کشور 2 در هزار است، که این نسبت در استان ایلام، بیش از 5 نفر می باشد، که این نسبت 2و نیم برابر متوسط کشور است.

رئیس دانشگاه ایلام، با اشاره به فعالیت ایده پردازان در سه روز برگزاری استارت آپ ویکند گردشگری در این مرکز آموزش عالی اشاره و بیان کرد: این رویداد حاصل تلاش مدیریت استان، میراث فرهنگی و گردشگری ، پارک علم و فناوری استان و بخش خصوصی کیانا بود که با هدف ایجاد کسب و کار در حوزه گردشگری برگزار شد.

دکتر علی اکبری با بیان استعدادها و ظرفیت های بالقوه موجود در دانشگاه ها، اظهار داشت: دانشگاه ایلام، در راستای تعهدی که به توسعه استان دارد، نقش آفرینی خود در جهت رسیدن به این هدف را وظیفه می داند و تلاش می کند فعالیت های اثر گذار خود را متناسب با نیازهای استان برنامه ریزی نماید.

رئیس دانشگااه ایلام، تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در آزمون دکترا، نشان داد که استان ایلام، از استان های باسواد کشور است، اما از آمار بالای بیکاری فارغ التحصیلان نیز رنج می برد.

وی با اشاره به تجربه برگزاری استارت آپ ها در راستای ایجاد اشتغال های نوپا در کشور بیان کرد:  صرف نظر از ارائه ایده های مرتبط و مناسبی که در این رویداد بیان می شود، امید است این برنامه در راستای رفع معضل بیکاری استان، و استفاده از ظرفیت گردشگری در حوزه های مختلفی چون گردشگری مذهبی، طبیعی، تاریخی و جنگ مثمر ثمر واقع شود.

اختتاميه دومين استارت آپ ويکند استان ايلام برگزار شد. اختتاميه دومين استارت آپ ويکند استان ايلام برگزار شد. اختتاميه دومين استارت آپ ويکند استان ايلام برگزار شد. اختتاميه دومين استارت آپ ويکند استان ايلام برگزار شد. اختتاميه دومين استارت آپ ويکند استان ايلام برگزار شد. اختتاميه دومين استارت آپ ويکند استان ايلام برگزار شد. اختتاميه دومين استارت آپ ويکند استان ايلام برگزار شد. اختتاميه دومين استارت آپ ويکند استان ايلام برگزار شد. اختتاميه دومين استارت آپ ويکند استان ايلام برگزار شد.