شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست معاونین پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه‌های منطقه 5 کشور برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، نشست معاونین پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه‌های منطقه 5 و مدیران دفاتر بودجه کشور در دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد علی‌اکبری: پذیرش دانشجو در دانشگاه ایلام در حال هدفمند شدن

رئیس دانشگاه ایلام با تاکید بر اینکه مبنای کار ما در دانشگاه، حرفه‌ای‌گری و اداره حرفه‌ای دانشگاه است، گفت: هدفمند کردن رشته‌ها در دانشگاه را متناسب با توسعه استان در نظر گرفته‌ایم.

دکتر محمد علی‌اکبری، ضمن خیر مقدم به  معاونین مالی و پشتیبانی و مدیران دفاتر بودجه دانشگاه‌های منطقه 5 کشور  اظهار کرد: در دوره مدیریتی جدید دانشگاه ایلام، دانشگاه را از تک قطبی و تک ساحتی به سمت دانشگاهی جامع سوق دادیم و خوشبختانه امروز یکی از دانشگاه‌های با ثبات هستیم.

وی با بیان اینکه استقلال دانشگاه یکی از برنامه‌های مهم ما در برنامه‌ریزی‌ها بود، افزود: در حال حاضر در دانشگاه ایلام بالغ بر 6 هزار  نفر دانشجو از مقطع کاردانی تا دکتری مشغول فعالیت هستند که از توان نزدیک به 200 عضو هیئت علمی برای تربیت این دانشجویان استفاده می‌شود.

رئیس دانشگاه ایلام با تاکید بر اینکه مبنای کار ما در دانشگاه حرفه‌ای‌گری است و اداره حرفه‌ای دانشگاه را در سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم، عنوان کرد: ما در دانشگاه ایلام برای همه پست‌های مدیریتی زمان تعیین می‌کنیم.

دکتر علی‌اکبری با اشاره به اینکه در حوزه معاونت آموزشی به سمت هدفمند کردن رشته‌ها و توسعه آموزش عالی حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: متوسط جذب هیئت علمی در سنوات گذشته سالانه 7 نفر بود که در طی 3 سال اخیر به 20 نفر رسید که به نوبه خود اقدامی بی‌نظیر است که البته هدفمند کردن رشته‌ها متناسب با توسعه استان در نظر گرفته شده است.

وی به تدوین سند چشم‌انداز دانشگاه ایلام اشاره و اضافه کرد: یکی از برنامه‌های تنظیم شده در این سند، جذب دانشجویان خارجی به ویژه دانشجویان عراقی بود که در مرحله نخست با موفقیت تحقق یافت و تا پایان سال نیز گروه دوم دانشجویان عراقی را جذب خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه ایلام یادآور شد: در جذب اعضای هیئت علمی بومی گزینی را در سرلوحه کار خود قرار دادیم و از ظرفیت جوانان تحصیلکرده و متعهد استان استفاده کردیم.

دکتر علی‌اکبری با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه ایلام و برگزاری همایش ایده‌های ثروت‌ساز، استارت آپ و ... اظهار کرد: دانشگاه ایلام به گرانی‌گاه پژوهش استان تبدیل شده و از طریق برقراری ارتباط با خارج از دانشگاه با تقویت مرکز رشد و مرکز ارتباط با صنعت و جامعه توانسته پای بسیاری از دستگاه‌های اجرایی استان را در دانشگاه باز کند.

وی بنای کار در حوزه فرهنگی دانشگاه ایلام را پرهیز از تک صدایی و استفاده از توان همه طیف‌های دانشجویی اعلام و عنوان کرد: برنامه‌های ما در دانشگاه، دانشجو محور شده و دانشجویان در بخش‌های مختلف پای کار آمده‌اند.

رئیس دانشگاه ایلام در پایان با بیان اینکه به دلیل قرابت‌های مختلف در دانشگاه‌های منطقه 5 می‌توانیم تصمیمات مشترک بگیریم و برای سایر دانشگاه‌ها الگو باشیم، گفت: وجود مشابهات مختلف در این دانشگاه‌ها می‌تواند باعث همکاری‌های بیشتر و تقویت روابط و پیشرفت علمی دانشگاه‌ها شود. 

دکتر احمد ملابهرامی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه  ایلام ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از میزبانی این نشست مطالبی در خصوص اوراق صکوک اجاره و مواردی در خصوص بودجه مطرح نمود.

و  در ادامه دکتر جعفری، معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه  لرستان و دبیر شورای معاونین اداری و مالی منطقه 5 دستور جلسه را اعلام کردو و همچنین دکتر میزا بزرگ، مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بصورت ویدئو کنفرانس در جلسه شرکت کرد.

نشست معاونين پشتيباني و منابع انساني دانشگاه‌هاي منطقه 5 کشور  برگزار شد نشست معاونين پشتيباني و منابع انساني دانشگاه‌هاي منطقه 5 کشور  برگزار شد نشست معاونين پشتيباني و منابع انساني دانشگاه‌هاي منطقه 5 کشور  برگزار شد نشست معاونين پشتيباني و منابع انساني دانشگاه‌هاي منطقه 5 کشور  برگزار شد نشست معاونين پشتيباني و منابع انساني دانشگاه‌هاي منطقه 5 کشور  برگزار شد نشست معاونين پشتيباني و منابع انساني دانشگاه‌هاي منطقه 5 کشور  برگزار شد نشست معاونين پشتيباني و منابع انساني دانشگاه‌هاي منطقه 5 کشور  برگزار شد