شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری ترم تابستان در دانشگاه

دکتر علی دانشفر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اعلام خبر برگزاری ترم تابستان، در خصوص زمانبندی، مقررات و ضوابط انتخاب واحد در تابستان 95 در دانشگاه، بیان داشت داشت: ترم تابستان سال تحصیلی 94-95  زیر نظر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه خواهد شد و کلیه دانشجویان دانشگاههای وابسته به وزرات علوم تحقیقات و فناوری و وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در صورت تمایل مجاز به شرکت در این ترم تابستانه هستند.

وی ضمن تأکید بر الزام دانشجویان به کلیه ضوابط و مقررات ترم تابستانی، و با اشاره به اینکه مسئولیت عدم رعایت ضوابط و مقررات مذکور بعهده متقاضی است، افزود: ثبت نام ترم تابستان صرفا" به صورت حضوری از تاریخ 2/4/95 لغایت 15/4/95 در محل آموزش دانشکده علوم پایه می باشد.

دکتر دانشفر با بیان اینکه حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان 6 واحد می باشد، گفت:  حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نیست، و در صورت عدم مراجعه ،انصراف یا حذف دروس انتخاب شده به هردلیلی توسط دانشجو شهریه واریز شده به هیچ وجه قابل استرداد نیست.

معاون آموزشی دانشگاه تصریح کرد: کلیه کلاسها بصورت حضوری است، اخذ دروس با تداخل کلاس یا تداخل امتحان پایان ترم به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

دکتر دانشفر بیان کرد: طول دوره ترم تابستان 6 هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات است، و دروس 2 واحدی 4 ساعت در هفته، دروس سه واحدی 6 ساعت درهفته و دروس 4 واحدی 8 ساعت در هفته تشکیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه در ترم تابستان از ارائه خدمات رفاهی شامل غذا، خوابگاه و استفاده از کتابخانه به دانشجویان معذور است، اضافه کرد:  دانشجویان سایر دانشگاهها (میهمان ) ضروری است قبل از ورود به دانشگاه ایلام جهت ثبت نام نسبت به دریافت فرم مهمانی که در آن عنوان درس ،تعداد واحد درسی ,شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت آموزش دانشگاه مبدا رسیده است ودر فرم های مذکور قید می شود ، اقدام  نمایید.

دکتر دانشفر بیان داشت:  در صورتی که درس یا دروس از سوی آموزش دانشگاه به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی با تایید مدیر ترم تابستانی و پس از طی مراحل اداری توسط امور مالی قابل عودت خواهد بود.

 

وی گفت: در صورت هرگونه مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو به معرفی نامه الصاقی عواقب آن بعهده دانشجو است و دانشگاه ایلام هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر واحد،تغییر نام درس ،جابجایی،حذف و مکاتبه با دانشگاه مبداء در خصوص این مغایرت و یا عودت شهریه ندارد.

دکتر دانشفر خاطر نشان کرد: در صورت هر گونه مغایرتی در مشخصات ثبت شده، رشته تحصیلی و حتی نام دانشگاه مبداء عواقب بعدی به عهده دانشجو است ودانشگاه مسئولیتی نسبت به تصحیح و ارسال مجدد نمرات ندارد.

معاون آموزش دانشگاه ایلام یادآور شد: پرداخت شهریه بصورت حضوری در روزهای ثبت نام توسط خود دانشجو انجام می شود و پس از تایید پرداخت توسط امور مالی ،انتخاب واحد در امور رایانه دانشگاه انجام می گردد و دانشجو لازم است جهت اطلاع از ثبت واحدهای انتخابی مورد نظر، اطمینان حاصل کند.

وی با بیان اینکه دانشجویان برای اطلاع از محل تشکیل کلاسها براساس گروه بندی انجام شده در برنامه درسی، هفتگی و امتحانی به آموزش دانشکده علوم پایه مراجعه نمایند، اظهار داشت:  حد نصاب لازم جهت تشکیل کلاس 15 نفر است، اما اگر تعداد دانشجویان کمتر از حد نصاب باشد  و انها تمایل به پرداخت هزینه تعداد کسری نفرات باشند، ارایه آن درس بلامانع است.

دکتر دانشفر با تأکید بر اینکه شروع کلاس ها از 16 تیرماه آغاز و تا 22 مرداد ماه ادامه دارد، گفت: دروس ارائه شده در این ترم در سایت دانشگاه ایلام، اطلاع رسانی شده است و در صورت به حد نصاب رسیدن برخی از دورس نیز امکان ارائه انها وجود دارد.

برگزاري ترم تابستان در دانشگاه