برگزاری ترم تابستان در دانشگاه

خانه خبرها
برگزاري ترم تابستان در دانشگاه

دکتر علي دانشفر، معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي با اعلام خبر برگزاري ترم تابستان، در خصوص زمانبندي، مقررات و ضوابط انتخاب واحد در تابستان 95 در دانشگاه، بيان داشت داشت: ترم تابستان سال تحصيلي 94-95  زير نظر معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه ارائه خواهد شد و کليه دانشجويان دانشگاههاي وابسته به وزرات علوم تحقيقات و فناوري و وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکي کشور در صورت تمايل مجاز به شرکت در اين ترم تابستانه هستند.

وي ضمن تأکيد بر الزام دانشجويان به کليه ضوابط و مقررات ترم تابستاني، و با اشاره به اينکه مسئوليت عدم رعايت ضوابط و مقررات مذکور بعهده متقاضي است، افزود: ثبت نام ترم تابستان صرفا" به صورت حضوري از تاريخ 2/4/95 لغايت 15/4/95 در محل آموزش دانشکده علوم پايه مي باشد.

دکتر دانشفر با بيان اينکه حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان 6 واحد مي باشد، گفت:  حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذير نيست، و در صورت عدم مراجعه ،انصراف يا حذف دروس انتخاب شده به هردليلي توسط دانشجو شهريه واريز شده به هيچ وجه قابل استرداد نيست.

معاون آموزشي دانشگاه تصريح کرد: کليه کلاسها بصورت حضوري است، اخذ دروس با تداخل کلاس يا تداخل امتحان پايان ترم به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود.

دکتر دانشفر بيان کرد: طول دوره ترم تابستان 6 هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات است، و دروس 2 واحدي 4 ساعت در هفته، دروس سه واحدي 6 ساعت درهفته و دروس 4 واحدي 8 ساعت در هفته تشکيل خواهند شد.

وي با بيان اينکه دانشگاه در ترم تابستان از ارائه خدمات رفاهي شامل غذا، خوابگاه و استفاده از کتابخانه به دانشجويان معذور است، اضافه کرد:  دانشجويان ساير دانشگاهها (ميهمان ) ضروري است قبل از ورود به دانشگاه ايلام جهت ثبت نام نسبت به دريافت فرم مهماني که در آن عنوان درس ،تعداد واحد درسي ,شماره نامه ثبتي و تاريخ نامه که به تاييد مديريت آموزش دانشگاه مبدا رسيده است ودر فرم هاي مذکور قيد مي شود ، اقدام  نماييد.

دکتر دانشفر بيان داشت:  در صورتي که درس يا دروس از سوي آموزش دانشگاه به علت نرسيدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهريه پرداختي با تاييد مدير ترم تابستاني و پس از طي مراحل اداري توسط امور مالي قابل عودت خواهد بود.

 

وي گفت: در صورت هرگونه مغايرت در واحدهاي اخذ شده توسط دانشجو به معرفي نامه الصاقي عواقب آن بعهده دانشجو است و دانشگاه ايلام هيچ گونه مسئوليتي در خصوص تغيير واحد،تغيير نام درس ،جابجايي،حذف و مکاتبه با دانشگاه مبداء در خصوص اين مغايرت و يا عودت شهريه ندارد.

دکتر دانشفر خاطر نشان کرد: در صورت هر گونه مغايرتي در مشخصات ثبت شده، رشته تحصيلي و حتي نام دانشگاه مبداء عواقب بعدي به عهده دانشجو است ودانشگاه مسئوليتي نسبت به تصحيح و ارسال مجدد نمرات ندارد.

معاون آموزش دانشگاه ايلام يادآور شد: پرداخت شهريه بصورت حضوري در روزهاي ثبت نام توسط خود دانشجو انجام مي شود و پس از تاييد پرداخت توسط امور مالي ،انتخاب واحد در امور رايانه دانشگاه انجام مي گردد و دانشجو لازم است جهت اطلاع از ثبت واحدهاي انتخابي مورد نظر، اطمينان حاصل کند.

وي با بيان اينکه دانشجويان براي اطلاع از محل تشکيل کلاسها براساس گروه بندي انجام شده در برنامه درسي، هفتگي و امتحاني به آموزش دانشکده علوم پايه مراجعه نمايند، اظهار داشت:  حد نصاب لازم جهت تشکيل کلاس 15 نفر است، اما اگر تعداد دانشجويان کمتر از حد نصاب باشد  و انها تمايل به پرداخت هزينه تعداد کسري نفرات باشند، ارايه آن درس بلامانع است.

دکتر دانشفر با تأکيد بر اينکه شروع کلاس ها از 16 تيرماه آغاز و تا 22 مرداد ماه ادامه دارد، گفت: دروس ارائه شده در اين ترم در سايت دانشگاه ايلام، اطلاع رساني شده است و در صورت به حد نصاب رسيدن برخي از دورس نيز امکان ارائه انها وجود دارد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها