شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه برگزار شد

شب گذشته دانشگاه ایلام شاهد جشن دانش‌آموختگی دانشجویانی بود که در آزمون سراسری سال 1391 کسوت دانشجویی بر تن کرده بودند. شاید در آن روزها کسی فکر نمی‌کرد هنگام پوشیدن لباس فارغ‌التحصیلی این قدر دل‌تنگ هم شوند و کلاه‌های فارغ‌التحصیلی را به افتخار هم تکان دهند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه با حضور اعضاء هیئت رئیسه، اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و خانواد‌ه‌های محترم آنان برگزار شد.

  دکترمحمدرضا شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و تبریک به دانشجویان و خانواده‌های این عزیزان بیان داشت در ابتدا باید سلام گرم آقای دکتر علی‌اکبری، رئیس محترم دانشگاه را خدمت شما دانشجویان و خانواده‌های گرامیتان ابلاغ نمایم و با توجه به حضور ایشان در جلسه وزارت علوم در تهران تبریک خود را خدمت شما عزیزان اعلام نمود و افزود:فارغ‌التحصیلی به مفهوم فراغت از تحصیل نیست بلکه عبور موفق از مرحله‌ای تحصیلی به مرحله‌ی دیگر است.

وی به دانشجویان توصیه کرد تا به توانمندی‌های خود تکیه کنند و در صورت اشتغال از دانشگاه قطع ارتباط نکنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر هاشمی، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  اظهار کرد: برای اهل علم فراغت از تحصیل معنا ندارد بلکه دانش‌آموختگی از یک مقطع و ورود به مقطع دیگر از تحصیل علم و دانش است.

وی با تبریک سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: آن حضرت می‌فرماید: شما را به تقوای الهی و مداومت در تفکر توصیه می‌کنم چون تفکر اساس هر پیشرفت و تمدن‌سازی است.

حجت السلام هاشمی تصریح کرد: این امام همام تقوا را سبب جبران گذشته و اساس هر کار حکیمانه‌ و شرف و بزرگی هر عملی در هر حوزه‌ای می‌داند و اگر تقوا و علم در کنار هم بیایند منجر به فتح قلل انسانی و تعالی خواهد شد.

وی تأکید کرد اهمیت کار عالمان، دانشمندان و دانایان در این است که می‌توانند به نجات جامعه کمک کنند و آنها را از مشکلات رهایی بخشند.

در این مراسم از دانشجویان فعال در حوزه فرهنگی، برگزیدگان جشنواره حرکت تجلیل شد و دانشجویان فارغ‌التحصیل ضمن قرائت سوگند نامه فارغ الحصیل خود به تفکیک دانشکده بر روی جایگاه حاضر شدند و با اساتید خود عکس یادگاری گرفتند.

جشن دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه برگزار شد جشن دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه برگزار شد جشن دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه برگزار شد جشن دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه برگزار شد جشن دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه برگزار شد جشن دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه برگزار شد جشن دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه برگزار شد جشن دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه برگزار شد جشن دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه برگزار شد