جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه برگزار شد

خانه خبرها

شب گذشته دانشگاه ايلام شاهد جشن دانش‌آموختگي دانشجوياني بود که در آزمون سراسري سال 1391 کسوت دانشجويي بر تن کرده بودند. شايد در آن روزها کسي فکر نمي‌کرد هنگام پوشيدن لباس فارغ‌التحصيلي اين قدر دل‌تنگ هم شوند و کلاه‌هاي فارغ‌التحصيلي را به افتخار هم تکان دهند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، جشن دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه با حضور اعضاء هيئت رئيسه، اعضاء هيئت علمي، دانشجويان و خانواد‌ه‌هاي محترم آنان برگزار شد.

  دکترمحمدرضا شيرخاني، معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه در اين مراسم با تبريک ميلاد امام حسن مجتبي عليه السلام و تبريک به دانشجويان و خانواده‌هاي اين عزيزان بيان داشت در ابتدا بايد سلام گرم آقاي دکتر علي‌اکبري، رئيس محترم دانشگاه را خدمت شما دانشجويان و خانواده‌هاي گراميتان ابلاغ نمايم و با توجه به حضور ايشان در جلسه وزارت علوم در تهران تبريک خود را خدمت شما عزيزان اعلام نمود و افزود:فارغ‌التحصيلي به مفهوم فراغت از تحصيل نيست بلکه عبور موفق از مرحله‌اي تحصيلي به مرحله‌ي ديگر است.

وي به دانشجويان توصيه کرد تا به توانمندي‌هاي خود تکيه کنند و در صورت اشتغال از دانشگاه قطع ارتباط نکنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمدباقر هاشمي، معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه  اظهار کرد: براي اهل علم فراغت از تحصيل معنا ندارد بلکه دانش‌آموختگي از يک مقطع و ورود به مقطع ديگر از تحصيل علم و دانش است.

وي با تبريک سالروز ميلاد امام حسن مجتبي (ع) ادامه داد: آن حضرت مي‌فرمايد: شما را به تقواي الهي و مداومت در تفکر توصيه مي‌کنم چون تفکر اساس هر پيشرفت و تمدن‌سازي است.

حجت السلام هاشمي تصريح کرد: اين امام همام تقوا را سبب جبران گذشته و اساس هر کار حکيمانه‌ و شرف و بزرگي هر عملي در هر حوزه‌اي مي‌داند و اگر تقوا و علم در کنار هم بيايند منجر به فتح قلل انساني و تعالي خواهد شد.

وي تأکيد کرد اهميت کار عالمان، دانشمندان و دانايان در اين است که مي‌توانند به نجات جامعه کمک کنند و آنها را از مشکلات رهايي بخشند.

در اين مراسم از دانشجويان فعال در حوزه فرهنگي، برگزيدگان جشنواره حرکت تجليل شد و دانشجويان فارغ‌التحصيل ضمن قرائت سوگند نامه فارغ الحصيل خود به تفکيک دانشکده بر روي جايگاه حاضر شدند و با اساتيد خود عکس يادگاري گرفتند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها