شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

شب شعر بشردوستی

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، شب شعر دانشجویی با موضوع بشر دوستی با تلاش‌های کانون هلال احمر دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، مدیر کل جمعیت هلال احمر، معاونین دانشجویان و میهمانانی از شهر ایلام برگزار شد.

دکتر علی‌اکبری:  نمایش فضای عالی گفتگو در دانشگاه ایلام در هفته ای که گذشت.

دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه که در میان ابراز احساسات دانشجویان سخنان خود را آغاز کرد ضمن خیر مقدم به میهمانان و مجموعه مدیریتی هلال احمر استان بیان داشت: کانون هلال احمر دانشجویان بسیار پرکار و فعال است و از تلاش این عزیزان خرسندم و امیدوارم باتوان و انرژی مضاعف در برگزاری برنامه‌های دانشجویی موفق باشند.

رئیس دانشگاه با اشاره به مراسمات اخیر دانشگاه و مشارکت فعال  دانشجویان در برگزاری و حضور  این عزیزان گفت: دعوت از شخصیت‌های سیاسی از دو طیف جامعه، برگزاری مناظره‎‌ها و مراسمات مختلف با سلیقه‌های متفاوت نشان از رشد دانشگاه داشته و حضور شما در جلسات موافقان و مخالفان تفکراتتان، نشان از ظرفیت بالای شما دارد که قابل تقدیر است.

دکتر علی‌اکبری افزود: مبانی و برنامه‌های کانون هلال احمر  را می پسندم و از اینکه این کانون و دبیر محترم آن از فعالترین‌های مجموعه دانشگاه هستند خوشحالم و برای  برگزاری چنین جلساتی از این عزیزان تقدیر می کنم.

وی با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم اربعین امسال در ایلام بیان داشت: خدمات ارائه شده از طرف سازمان جمعیت هلال احمر استان در سطح مطلوبی بوده که قابل تقدیر است و امیدوارم با توجه به سطح کیفی برنامه‌های کانون هلال احمر دانشگاه مدیریت استانی این مجموعه حمایت خود را از این کانون در نظر داشته باشد و با توجه به موضوع برنامه امشب که بشر دوستی است طبیعتاً برای دانشجویان و دولتی که همه را در ذیل چتر خودش به صورت یکسان می بیند قابل قبول است.

این خبر در حال تکمیل شدن است...

شب شعر بشردوستي شب شعر بشردوستي شب شعر بشردوستي شب شعر بشردوستي شب شعر بشردوستي شب شعر بشردوستي شب شعر بشردوستي شب شعر بشردوستي