شب شعر بشردوستی

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، شب شعر دانشجويي با موضوع بشر دوستي با تلاش‌هاي کانون هلال احمر دانشگاه با حضور رئيس دانشگاه، مدير کل جمعيت هلال احمر، معاونين دانشجويان و ميهماناني از شهر ايلام برگزار شد.

دکتر علي‌اکبري:  نمايش فضاي عالي گفتگو در دانشگاه ايلام در هفته اي که گذشت.

دکتر محمد علي‌اکبري، رئيس دانشگاه که در ميان ابراز احساسات دانشجويان سخنان خود را آغاز کرد ضمن خير مقدم به ميهمانان و مجموعه مديريتي هلال احمر استان بيان داشت: کانون هلال احمر دانشجويان بسيار پرکار و فعال است و از تلاش اين عزيزان خرسندم و اميدوارم باتوان و انرژي مضاعف در برگزاري برنامه‌هاي دانشجويي موفق باشند.

رئيس دانشگاه با اشاره به مراسمات اخير دانشگاه و مشارکت فعال  دانشجويان در برگزاري و حضور  اين عزيزان گفت: دعوت از شخصيت‌هاي سياسي از دو طيف جامعه، برگزاري مناظره‎‌ها و مراسمات مختلف با سليقه‌هاي متفاوت نشان از رشد دانشگاه داشته و حضور شما در جلسات موافقان و مخالفان تفکراتتان، نشان از ظرفيت بالاي شما دارد که قابل تقدير است.

دکتر علي‌اکبري افزود: مباني و برنامه‌هاي کانون هلال احمر  را مي پسندم و از اينکه اين کانون و دبير محترم آن از فعالترين‌هاي مجموعه دانشگاه هستند خوشحالم و براي  برگزاري چنين جلساتي از اين عزيزان تقدير مي کنم.

وي با اشاره به برگزاري با شکوه مراسم اربعين امسال در ايلام بيان داشت: خدمات ارائه شده از طرف سازمان جمعيت هلال احمر استان در سطح مطلوبي بوده که قابل تقدير است و اميدوارم با توجه به سطح کيفي برنامه‌هاي کانون هلال احمر دانشگاه مديريت استاني اين مجموعه حمايت خود را از اين کانون در نظر داشته باشد و با توجه به موضوع برنامه امشب که بشر دوستي است طبيعتاً براي دانشجويان و دولتي که همه را در ذيل چتر خودش به صورت يکسان مي بيند قابل قبول است.

اين خبر در حال تکميل شدن است...

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها