شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه  با حضور هیئت رئیسه و اعضاء هیأت علمی برگزار شد.

رئیس دانشگاه ایلام: شرایط لازم برای نقش آفرینی اعضای هیات علمی دانشگاه باید فراهم شود

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه می خواهیم دانشگاه ایلام تمام عیار شود و چیزی از دانشگاه خوب کم نداشته باشد، گفت: بنابراین شرایط لازم برای نقش آفرینی اعضای هیات علمی دانشگاه نیز باید فراهم شود.

دکتر محمد علی اکبری در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه ایلام اظهار کرد: قرار ما بر این بوده است که دانشگاه ایلام را به جایی برسانیم که از بودن در آن افتخار کنیم به همین دلیل روی بحث سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه زیاد کار کردیم و باید شرایط برای فعالیت همه جانبه تمامی پژوهشگران از جمله در زمینه های اینترنت، آزمایشگاه، کارگاه، کتابخانه و غیره در دانشگاه فراهم شود.

رئیس دانشگاه ایلام گفت: چاره تبدیل شده به تمام عیار بودن این است که دانشگاه را متوازن کنیم و سهم همه بخش های فرهنگی، آموزشی و دانشجویی را ببینیم.

دکتر علی اکبری با بیان اینکه اکنون 95 درصد اعتبارهای دانشگاه برای حقوق و مزایا و تنها 5 درصد برای مابقی امور هزینه می شود، اظهار کرد: برای رسیدن به توازن باید هزینه حقوق و مزایا را به 75 درصد کاهش داده و سهم اعتبارات پژوهشی نیز باید به 15 درصد افزایش یابد، دانشگاه متوازن یعنی اینکه مدیریت دانشگاه در تمامی سطوح شاخص بلد باشد و بر اساس همین شاخص امکان مقایسه عملکردها فراهم شود.

رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به اینکه زمان کرسی داشتن و دانشمند شدن استادان این دانشگاه فرا رسیده است اما چارچوب خاصی دارد و نیازمند تلاش و کوشش است افزود: کسی حق بردن دانشگاه به مسیر روزمرگی را ندارد و تمام عیار شدن دانشگاه به فعالیت مضاعف نیاز دارد،همه باید موارد کمبود دانشگاه برای تمام عیار شدن را تذکر دهند.

دکترعلی اکبری برگزاری آزمون تولیمو در دانشگاه ایلام را یک اتفاق بسیار خوب در دانشگاه ذکر و اظهار کرد: پیش از این افراد برای شرکت در این آزمون باید به استانهای دیگر می رفتند که یک نقص برای تمام عیار شدن بود.

مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار شد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار شد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار شد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار شد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار شد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار شد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار شد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار شد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار شد مراسم تقدير از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار شد