مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار شد

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، مراسم تجليل از پژوهشگران برتر دانشگاه  با حضور هيئت رئيسه و اعضاء هيأت علمي برگزار شد.

رئيس دانشگاه ايلام: شرايط لازم براي نقش آفريني اعضاي هيات علمي دانشگاه بايد فراهم شود

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه مي خواهيم دانشگاه ايلام تمام عيار شود و چيزي از دانشگاه خوب کم نداشته باشد، گفت: بنابراين شرايط لازم براي نقش آفريني اعضاي هيات علمي دانشگاه نيز بايد فراهم شود.

دکتر محمد علي اکبري در آئين تجليل از پژوهشگران برتر دانشگاه ايلام اظهار کرد: قرار ما بر اين بوده است که دانشگاه ايلام را به جايي برسانيم که از بودن در آن افتخار کنيم به همين دليل روي بحث سخت افزاري و نرم افزاري دانشگاه زياد کار کرديم و بايد شرايط براي فعاليت همه جانبه تمامي پژوهشگران از جمله در زمينه هاي اينترنت، آزمايشگاه، کارگاه، کتابخانه و غيره در دانشگاه فراهم شود.

رئيس دانشگاه ايلام گفت: چاره تبديل شده به تمام عيار بودن اين است که دانشگاه را متوازن کنيم و سهم همه بخش هاي فرهنگي، آموزشي و دانشجويي را ببينيم.

دکتر علي اکبري با بيان اينکه اکنون 95 درصد اعتبارهاي دانشگاه براي حقوق و مزايا و تنها 5 درصد براي مابقي امور هزينه مي شود، اظهار کرد: براي رسيدن به توازن بايد هزينه حقوق و مزايا را به 75 درصد کاهش داده و سهم اعتبارات پژوهشي نيز بايد به 15 درصد افزايش يابد، دانشگاه متوازن يعني اينکه مديريت دانشگاه در تمامي سطوح شاخص بلد باشد و بر اساس همين شاخص امکان مقايسه عملکردها فراهم شود.

رئيس دانشگاه ايلام با اشاره به اينکه زمان کرسي داشتن و دانشمند شدن استادان اين دانشگاه فرا رسيده است اما چارچوب خاصي دارد و نيازمند تلاش و کوشش است افزود: کسي حق بردن دانشگاه به مسير روزمرگي را ندارد و تمام عيار شدن دانشگاه به فعاليت مضاعف نياز دارد،همه بايد موارد کمبود دانشگاه براي تمام عيار شدن را تذکر دهند.

دکترعلي اکبري برگزاري آزمون توليمو در دانشگاه ايلام را يک اتفاق بسيار خوب در دانشگاه ذکر و اظهار کرد: پيش از اين افراد براي شرکت در اين آزمون بايد به استانهاي ديگر مي رفتند که يک نقص براي تمام عيار شدن بود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها