شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

ششمین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی منطقه 5 برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، ششمین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه 5 به میزبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست دکتراختری، رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه ضمن خیرمقدم به میهمانان و ابراز خرسندی از حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی منطقه 5 در این دانشگاه اظهار داشت: روابط عمومی نقش مهم و ارزشمندی در هر سازمان دارد و شما دوستان می‌توانید با همفکری وتشکیل نشست هااز تجربیات خود جهت رشد ونعالی روابط عمومی دانشگاه‌ها استفاده نمائید.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه افزود: بخشی از وظایف روابط عمومی ها را، معرفی پتانسیل ها و کمک به پیشرفت سازمان ها و اطلاع رسانی و تجزیه و تحلیل بازخوردها، بررسی دیدگاه ها و سنجش افکار عمومی، دریافت و انتقال اطلاعات، انتقال نقاط  قوت و ضعف سازمان به مسئولین، پیشگیری قبل از وقوع بحران و بحران ستیزی، آینده نگری، اعتبار بخشی به مجموعه و از همه مهم تر نقش فرهنگی روابط عمومی ها ذکر کرد و بیان داشت روابط عمومی دانشگاه ها با تنوع مخاطبین و گروه های مرتبط با سازمان روبرو هستند و بر این اساس وظیفه بس دشوارتری بر عهده دارند.

فرهاد فتاحی دبیر منطقه با تشکر از حضور رئیس دانشگاه در نشست منطقه و میزبانی خوب دانشکاه صنعتی ،از همکاران خود در روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری  خواست در برنامه‌های منطقه مشارکت فعال داشته باشند و با ارسال اخبار و برنامه‌های مهم مراکز خود در زمینه اطلاع رسانی موفق عمل نمایند.

دبیر منطقه با اشاره به گذشت یکسال از پذیرش مسئولیت دبیر خانه  منطقه افزود: در این مدت با همکاری دوستان توانسته‌ایم شش نشست و پنج کارگاه برگزار نمائیم که امیدواریم در نیمه دوم سال جاری دو نشست منطقه‌ای و یک نشست مشترک فرا منطقه‌ای داشته باشیم.

شایان ذکر است با توجه به نیاز همکاران منطقه، کارگاه آموزشی عکاسی خبری توسط آقای وحید ملکی، کارشناس روابط عمومی دانشگاه ایلام  برگزار شد که همکاران از نحوه ارائه و ضرورت آن ابرز خرسندی نمودند.

ششمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي منطقه 5 برگزار شد ششمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي منطقه 5 برگزار شد ششمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي منطقه 5 برگزار شد ششمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي منطقه 5 برگزار شد ششمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي منطقه 5 برگزار شد ششمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي منطقه 5 برگزار شد