ششمین نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی منطقه 5 برگزار شد

خانه خبرها
ششمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي منطقه 5 برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، ششمين نشست مديران و کارشناسان روابط عمومي دانشگاه‌ها و پارک‌هاي علم و فناوري منطقه 5 به ميزباني دانشگاه صنعتي کرمانشاه برگزار شد.

در اين نشست دکتراختري، رئيس دانشگاه صنعتي کرمانشاه ضمن خيرمقدم به ميهمانان و ابراز خرسندي از حضور مديران و کارشناسان روابط عمومي منطقه 5 در اين دانشگاه اظهار داشت: روابط عمومي نقش مهم و ارزشمندي در هر سازمان دارد و شما دوستان مي‌توانيد با همفکري وتشکيل نشست هااز تجربيات خود جهت رشد ونعالي روابط عمومي دانشگاه‌ها استفاده نمائيد.

رئيس دانشگاه صنعتي کرمانشاه افزود: بخشي از وظايف روابط عمومي ها را، معرفي پتانسيل ها و کمک به پيشرفت سازمان ها و اطلاع رساني و تجزيه و تحليل بازخوردها، بررسي ديدگاه ها و سنجش افکار عمومي، دريافت و انتقال اطلاعات، انتقال نقاط  قوت و ضعف سازمان به مسئولين، پيشگيري قبل از وقوع بحران و بحران ستيزي، آينده نگري، اعتبار بخشي به مجموعه و از همه مهم تر نقش فرهنگي روابط عمومي ها ذکر کرد و بيان داشت روابط عمومي دانشگاه ها با تنوع مخاطبين و گروه هاي مرتبط با سازمان روبرو هستند و بر اين اساس وظيفه بس دشوارتري بر عهده دارند.

فرهاد فتاحي دبير منطقه با تشکر از حضور رئيس دانشگاه در نشست منطقه و ميزباني خوب دانشکاه صنعتي ،از همکاران خود در روابط عمومي دانشگاه‌ها و پارک‌هاي علم و فناوري  خواست در برنامه‌هاي منطقه مشارکت فعال داشته باشند و با ارسال اخبار و برنامه‌هاي مهم مراکز خود در زمينه اطلاع رساني موفق عمل نمايند.

دبير منطقه با اشاره به گذشت يکسال از پذيرش مسئوليت دبير خانه  منطقه افزود: در اين مدت با همکاري دوستان توانسته‌ايم شش نشست و پنج کارگاه برگزار نمائيم که اميدواريم در نيمه دوم سال جاري دو نشست منطقه‌اي و يک نشست مشترک فرا منطقه‌اي داشته باشيم.

شايان ذکر است با توجه به نياز همکاران منطقه، کارگاه آموزشي عکاسي خبري توسط آقاي وحيد ملکي، کارشناس روابط عمومي دانشگاه ايلام  برگزار شد که همکاران از نحوه ارائه و ضرورت آن ابرز خرسندي نمودند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها