شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آغاز مرحله‌ی منطقه‌ای پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در ایلام

مرحله‌ی منطقه‌ای پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با حضور تیم‌هایی از 7 استان در دانشگاه ایلام آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مرحله‌ی منطقه‌ای پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با حضور تیم‌هایی از استان‌های لرستان، مرکزی، چهارمحال بختیاری، فارس، همدان، اصفهان و ایلام آغاز به کار کرد.

دکتر محمدرضا شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام در این مراسم بیان داشت: اهمیت این برنامه در این است که مناظره‌های دانشجویی می‌تواند زمینه و بستر مناسبی را برای گفتمان سالم و عقلانی فراهم کند و به ترویج فرهنگ گفت‌وگو و تبادل‌نظر میان دانشجویان بینجامد.

وی تأکید کرد: ایجاد فضای مناسب برای تضارب آراء و بیان نظرات متقابل می‌تواند زمینه‌ساز شناسایی افراد نخبه برای حل مشکلات جامعه باشد چون تحمل نظرات مخالف می‌تواند موجب پیشرفت کشور شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام با ابراز خرسندی از میزبانی دانشگاه ایلام از این مسابقات گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر ایجاد فضای مناسب برای آزاداندیشی و طرح افکار و نقد منطقی و منصفانه‌ی یکدیگر، این مسابقات می‌تواند الگوی مناسبی برای آزادانه اندیشیدن و آزادانه تصمیم گرفتن ارائه کند.

آغاز مرحله‌ي منطقه‌اي پنجمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويي در ايلام آغاز مرحله‌ي منطقه‌اي پنجمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويي در ايلام آغاز مرحله‌ي منطقه‌اي پنجمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويي در ايلام آغاز مرحله‌ي منطقه‌اي پنجمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويي در ايلام آغاز مرحله‌ي منطقه‌اي پنجمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويي در ايلام آغاز مرحله‌ي منطقه‌اي پنجمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويي در ايلام