شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر از دکتر دانشفر و دکتر نعمتی

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه از خدمات ارزشمند دکتر علی دانشفر، در سمت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و همچنین خدمات ارزشمند دکتر مصطفی نعمتی در دوران تصدّی معاونت دانشجویی تقدیر کرد.

شایان ذکر است هم اکنون دکتر نعمتی در سِمَت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در حال فعالیت است.

در متن تقدیر دکتر علی اکبری از دکتر دانشفر آمده است

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی دانشفر

عضو محترم  هیأت علمی دانشکده علوم پایه

سلام علیکم

با احترام، نظر به اتمام دوره مسئولیت جنابعالی در سمت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی،بدین­وسیله از خدمات ارزشمندتان در دوران تصدّی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم دانشگاه ایلام به پشتوان?  توان علمی و تجربه گرانقدرتان همچنان بتواند از نظرات سازند? حضرتعالی در هیأت جذب اعضای هیأت علمی و هیأت ممیزه بهره‌مند شود. از خداوند منّان توفیق، سلامتی و کامیابی هر چه بیشتر جنابعالی را در عرض? خدمات علمی به جامعه ارجمند دانشگاهی و ایران اسلامی خواستارم.

 

متن تقدیر رئیس دانشگاه خطاب به دکتر نعمتی به این شرح است

برادر گرامی جناب آقای دکتر مصطفی نعمتی

عضو محترم  هیأت علمی دانشکده پیرا دامپزشکی

سلام علیکم

   با احترام، بدین­وسیله از خدمات ارزشمند جنابعالی در دوران تصدّی معاونت دانشجویی دانشگاه صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم همچنان شاهد تداوم بکارگیری تجرب? اندوخته و توان علمی گرانقدرتان در جهت رشد و ارتقاء سطح خدمات دانشگاه ایلام در سِمَت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی باشیم. از خداوند منّان توفیق، سلامتی و کامیابی هر چه بیشتر جنابعالی را در عرض? خدمات علمی به جامع? دانشگاهی ایلام و ایران زمین خواستارم.

تقدير از دکتر دانشفر و دکتر نعمتي