تقدیر از دکتر دانشفر و دکتر نعمتی

خانه خبرها
تقدير از دکتر دانشفر و دکتر نعمتي

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر محمد علي‌اکبري، رئيس دانشگاه از خدمات ارزشمند دکتر علي دانشفر، در سمت معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي و همچنين خدمات ارزشمند دکتر مصطفي نعمتي در دوران تصدّي معاونت دانشجويي تقدير کرد.

شايان ذکر است هم اکنون دکتر نعمتي در سِمَت معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي در حال فعاليت است.

در متن تقدير دکتر علي اکبري از دکتر دانشفر آمده است

برادر گرامي جناب آقاي دکتر علي دانشفر

عضو محترم  هيأت علمي دانشکده علوم پايه

سلام عليکم

با احترام، نظر به اتمام دوره مسئوليت جنابعالي در سمت معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي،بدين­وسيله از خدمات ارزشمندتان در دوران تصدّي معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي صميمانه سپاسگزاري مي‌نمايم و اميدوارم دانشگاه ايلام به پشتوان?  توان علمي و تجربه گرانقدرتان همچنان بتواند از نظرات سازند? حضرتعالي در هيأت جذب اعضاي هيأت علمي و هيأت مميزه بهره‌مند شود. از خداوند منّان توفيق، سلامتي و کاميابي هر چه بيشتر جنابعالي را در عرض? خدمات علمي به جامعه ارجمند دانشگاهي و ايران اسلامي خواستارم.

 

متن تقدير رئيس دانشگاه خطاب به دکتر نعمتي به اين شرح است

برادر گرامي جناب آقاي دکتر مصطفي نعمتي

عضو محترم  هيأت علمي دانشکده پيرا دامپزشکي

سلام عليکم

   با احترام، بدين­وسيله از خدمات ارزشمند جنابعالي در دوران تصدّي معاونت دانشجويي دانشگاه صميمانه سپاسگزاري مي‌نمايم و اميدوارم همچنان شاهد تداوم بکارگيري تجرب? اندوخته و توان علمي گرانقدرتان در جهت رشد و ارتقاء سطح خدمات دانشگاه ايلام در سِمَت معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي باشيم. از خداوند منّان توفيق، سلامتي و کاميابي هر چه بيشتر جنابعالي را در عرض? خدمات علمي به جامع? دانشگاهي ايلام و ايران زمين خواستارم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها