شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رئیس دانشگاه: در ارائه خدمات دانشجویی باید عدالت رعایت شود و هیچ گونه تمایزی در هیچ زمینه ای صورت نگیرد

رئیس دانشگاه، تاکید کرد: در ارائه خدمات دانشجویی باید عدالت رعایت شود و هیچ گونه تمایزی در هیچ زمینه ای صورت نگیرد، تا زمینه ارتقاء این خدمات فراهم آید.

 به گزارش روابط عمومی، نشست دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه و کارکنان و سرپرستان اداره خوابگاه ها، با حضور دکتر عدالتی، معاون دانشجویی، دکتر ملابهرامی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر کرمشاهی، مشاور رئیس و مدیر حراست، دکتر میراب بالو، سرپرست مدیریت دانشجویی، آقای خورانی، مدیر امور اداری و پشتیبانی و آقای شکوهنده، رئیس اداره خوابگاه ها، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

 در این نشست دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با تشکر از تلاش ها و زحمات رئیس، کارکنان و سرپرستان اداره خوابگاه ها، تأکید کرد دانشگاه ایلام در مسیر توسعه جایگاه خوبی را در سطح کشور و استان به دست آورده است و برای همین انتظارات از مجموعه مدیریتی، اساتید و کارکنان دانشگاه بالاست و باید تلاش کنیم با لحاظ کردن امکانات و منابع این انتظارات را برآورده نمائیم.

 رئیس دانشگاه با تأکید بر اینکه  سطح ارائه خدمات در خوابگاه های دانشجویی باید ارتقاء یابد، خواستار هماهنگی های لازم برای تحقق این مهم در بین حوزه های مختلف دانشگاه شد و تأکید کرد باید در ارائه خدمات دانشجویی عدالت رعایت شود و هیچ گونه تمایزی در هیچ زمینه ای بین دانشجویان صورت نگیرد.

  دکتر علی اکبری، در ادامه با بیان اینکه الان کشور در شرایط خاص قرار دارد و با تنگناهای مالی مواجه است و این موضوع در زمینه دانشگاه ها هم صِدق می کند و برای همین از مدیران و کارکنان گرامی خواستارم درخواست ها و مطالبات خود را با لحاظ کردن این شرایط ارائه نمایند.

  رئیس دانشگاه، با بیان اینکه ملاک در دانشگاه التزام به قانون است تأکید کرد سرپرستان خوابگاه ها باید به آئین نامه های دانشگاهی و از جمله آئین نامه پوشش دانشجویان توجه نموده و التزام داشته باشند، تا ضمن اجرای قانون، حاشیه برای دانشگاه ایجاد نشود

در این نشست، کارکنان و سرپرستان اداره خوابگاه ها به بیان دیدگاه ها، انتقادات و مشکلات مورد نظر خود پرداختند و معاونین و مدیران مربوطه به صورت مفصل پاسخ های لازم را ارائه کردند.

رئيس دانشگاه: در ارائه خدمات دانشجويي  بايد عدالت رعايت شود و هيچ گونه تمايزي در هيچ زمينه اي صورت نگيرد رئيس دانشگاه: در ارائه خدمات دانشجويي  بايد عدالت رعايت شود و هيچ گونه تمايزي در هيچ زمينه اي صورت نگيرد