شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست رئیس دانشگاه و مدیر امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار گردید

رئیس دانشگاه و مدیر امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در نشستی مشترک مطالبات و خواسته های مالی دانشگاه ایلام را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 به گزارش روابط عمومی، نشست دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه و دکتر  رضا گرایی نژاد، مدیر امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور، با حضور دکتر ملابهرامی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر سلاورزی، سرپرست  مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری، صبح دیروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

 در این نشست، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با تأکید براینکه خانواده آموزش عالی در استان ایلام از انسجام خوبی برخوردار است و برای همین فرصت توسعه آموزش عالی در استان فراهم است، تصریح کرد جنگ تحمیلی و بعضی اقدامات سوء مدیریتی در دولت های قبلی باعث شد  که آهنگ توسعه آموزش عالی در استان ایلام کند شود و برای همین خواستار توجه جدی به استان ایلام و بخصوص حوزه آموزش عالی در استان هستیم تا بتوانیم عقب ماندگی ها را جبران کنیم و آموزش عالی استان ایلام را به جایگاه اصلی آن برسانیم.

  در این نشست، دکتر ملابهرامی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه و دکتر سلاورزی، سرپرست مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری توضیحاتی را درباره پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه، هزینه ها، وضعیت پروژه های عمرانی و برنامه استراتژیک دانشگاه ارائه دادند.

  در ادامه دکتر رضا گرایی نژاد، مدیر امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر عزم راسخ مجموعه مدیرتی کشور برای عبور از شرایط تحریم، خواستاراستفاده از ظرفیت کامل دانشگاه ها برای توسعه کشور شد و بر همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور برای توسعه آموزش عالی استان ایلام و بخصوص دانشگاه ایلام تأکید کرد.

شایان ذکر است در این دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان و معاون اداری و مالی دانشگاه علوم پزشکی ایلام حضور داشتند و نقطه نظرات و خواسته ها و مطالبات خود را برای سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کردند.

 

نشست رئيس دانشگاه و مدير امور آموزش عالي سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و مدير امور آموزش عالي سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار گرديد نشست رئيس دانشگاه و مدير امور آموزش عالي سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار گرديد