نشست رئیس دانشگاه و مدیر امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار گردید

خانه خبرها
نشست رئيس دانشگاه و مدير امور آموزش عالي سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار گرديد

رئيس دانشگاه و مدير امور آموزش عالي سازمان برنامه و بودجه کشور در نشستي مشترک مطالبات و خواسته هاي مالي دانشگاه ايلام را مورد بحث و بررسي قرار دادند.

 به گزارش روابط عمومي، نشست دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه و دکتر  رضا گرايي نژاد، مدير امور آموزش عالي سازمان برنامه و بودجه کشور، با حضور دکتر ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر سلاورزي، سرپرست  مديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري، صبح ديروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

 در اين نشست، دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با تأکيد براينکه خانواده آموزش عالي در استان ايلام از انسجام خوبي برخوردار است و براي همين فرصت توسعه آموزش عالي در استان فراهم است، تصريح کرد جنگ تحميلي و بعضي اقدامات سوء مديريتي در دولت هاي قبلي باعث شد  که آهنگ توسعه آموزش عالي در استان ايلام کند شود و براي همين خواستار توجه جدي به استان ايلام و بخصوص حوزه آموزش عالي در استان هستيم تا بتوانيم عقب ماندگي ها را جبران کنيم و آموزش عالي استان ايلام را به جايگاه اصلي آن برسانيم.

  در اين نشست، دکتر ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه و دکتر سلاورزي، سرپرست مديريت برنامه، بودجه، تحول اداري و بهره وري توضيحاتي را درباره پتانسيل و ظرفيت هاي دانشگاه، هزينه ها، وضعيت پروژه هاي عمراني و برنامه استراتژيک دانشگاه ارائه دادند.

  در ادامه دکتر رضا گرايي نژاد، مدير امور آموزش عالي سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکيد بر عزم راسخ مجموعه مديرتي کشور براي عبور از شرايط تحريم، خواستاراستفاده از ظرفيت کامل دانشگاه ها براي توسعه کشور شد و بر همکاري سازمان برنامه و بودجه کشور براي توسعه آموزش عالي استان ايلام و بخصوص دانشگاه ايلام تأکيد کرد.

شايان ذکر است در اين ديدار رئيس دانشگاه پيام نور استان و معاون اداري و مالي دانشگاه علوم پزشکي ايلام حضور داشتند و نقطه نظرات و خواسته ها و مطالبات خود را براي سازمان برنامه و بودجه کشور بيان کردند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها