شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مدیر امور پژوهشی دانشگاه: آیین نامه جدید پژوهانه اعضای هیأت علمی به تصویب رسید

در راستای استفاده بهینه از اعتبارات پژوهش و فناوری و  بهبود کیفیت و تسهیل و تقویت امور پژوهش و فناوری، آیین نامه جدید پژوهانه اعضای هیأت علمی به تصویب نهایی رسید.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حاجی کریمی مدیر امور پژوهشی دانشگاه، با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای استفاده بهینه از اعتبارات پژوهشی و فناوری دانشگاه؛ در مسیر بهبود کیفیت تولید علم و فناوری، تسهیل و تقویت امور پژوهش و فناوری، پژوهش محور شدن فعالیت ‌های دانشگاه، اعمال ضوابط مدون و تَفویض اختیارات به اعضای هیأت علمی، در خصوص انجام فعالیت‌ های پژوهش و فناوری و تسهیل در هزینه‌ کرد پژوهانه، آیین نامه حمایت از فعالیت های پژوهشی در قالب پژوهانه (گرنت) تدوین و پس از تصویب در شورای پژوهش و فناوری، در هیات رئیسه دانشگاه به تصویب و تأیید نهایی رسید.

 

      دکتر کریمی در مورد ویژگی های این آیین نامه، گفت: آیین نامه قبلی در بر گیرنده یک سال مالی (فروردین تا اسفند ماه) بود، اما آیین نامه جدید در بر گیرنده یک و نیم سال (از ابتدای سال 95 تا پایان شهریور 96) فعالیت پژوهشی می باشد و به تناسب 6 ماه افزایش زمان احتساب امتیازات پژوهشی، مبلغ پژوهانه نیز افزایش خواهد یافت.

     مدیر امور پژوهشی دانشگاه، افزود: همچنین در آیین نامه جدید، تنها تحویل و ثبت مستندات پژوهشی برای دریافت پژوهانه کفایت نموده و نیاز به تحویل هیچگونه مدرک دیگری نمی باشد و تشویقی پژوهانه نیز فقط بعد از صورتجلسه  شورای پژوهشی دانشگاه قابل پرداخت می باشد، که بدین ترتیب فرآیند پرداخت پژوهانه بسیار آسان و در حداقل زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

      دکتر کریمی اضافه کرد: به منظور هدفمندسازی فعالیت های پژوهشی نیز یک آیین نامه جداگانه و اضافه بر پژوهانه هیأت علمی در حال تدوین می باشد، که به زودی خبرهای تکمیلی در مورد جزئیات آن به اطلاع همکاران خواهد رسید.

شایان ذکر است، این آیین نامه از اول مهر ماه 1396  قابل اجرا می باشد.

آیین نامه جدید پرداخت پژوهانه (گرنت)

http://www.ilam.ac.ir/file_bank/1396/371396622-آیین-نامه-جدید-پرداخت-پژوهانه-گرنت-.pdf

 

مدير امور پژوهشي دانشگاه: آيين نامه جديد پژوهانه اعضاي هيأت علمي به تصويب رسيد