شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست رئیس دانشگاه با بانوان عضو هیأت علمی

در راستای گرامیداشت روز زن، نشست رئیس دانشگاه با بانوان عضو هیأت علمی برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست رئیس دانشگاه با بانوان عضو هیات علمی، با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، دکتر   نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر ملابهرامی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر رضازاده مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست و خانم دکتر پیرزادنیا، مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده، روز دوشنبه 96/12/21 در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

     در این نشست صمیمی، ابتدا خانم دکتر پیرزادنیا، مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده، ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری های رئیس دانشگاه و معاونین، گزارش محتصری از فعالیت های این حوزه ارائه داد.

سپس بانوان عضو هیأت علمی، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دانشگاه در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف، دغدغه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را جهت ارتقای عملکرد دانشگاه بیان داشتند.

  در ادامه معاونین محترم آموزشی و پشتیبانی ضمن پاسخگویی به سئوالات و دیدگاه های طرح شده به جمع‌بندی مطالب و برنامه‌های آتی دانشگاه در این دو حوزه پرداختند.

   در خاتمه آقای دکتر علی‌اکبری ریاست محترم دانشگاه ضمن عرض تبریک میلاد حضرت زهرا (س) به جایگاه مناسب همکاران در مدیریت و حضور مؤثر آنان در عرصه‌ های آموزشی و پژوهشی اشاره نمود و از همراهی و اهتمام آنان در پیشبرد امور دانشگاه قدردانی نمود.

 ایشان با اشاره به اثبات توانمندی بانوان هیأت ‌علمی در دانشگاه خواستار الگوگیری جامعه اجرایی، فرهنگی و مدیریتی استان و کشور از این ابتکار عمل شد. رئیس دانشگاه ایلام همچنین انتخاب خانم دکتر فائزه شه‌ دوست دانش آموخته دکتری دانشگاه ایلام، به عنوان دانشجوی نمونه کشوری را نمونه بازری از توانمندی دانشجویان دختر دانشگاه دانست که می‌تواند الگویی برای دیگر دانشجویان دانشگاه باشد.

 

 

 

 

نشست رئيس دانشگاه با بانوان عضو هيأت علمي نشست رئيس دانشگاه با بانوان عضو هيأت علمي