نشست رئیس دانشگاه با بانوان عضو هیأت علمی

خانه خبرها
نشست رئيس دانشگاه با بانوان عضو هيأت علمي

در راستاي گراميداشت روز زن، نشست رئيس دانشگاه با بانوان عضو هيأت علمي برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، نشست رئيس دانشگاه با بانوان عضو هيات علمي، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، دکتر   نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر ملابهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر رضازاده مشاور رئيس و مدير حوزه رياست و خانم دکتر پيرزادنيا، مشاور رئيس دانشگاه در امور بانوان و خانواده، روز دوشنبه 96/12/21 در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

     در اين نشست صميمي، ابتدا خانم دکتر پيرزادنيا، مشاور رئيس دانشگاه در امور بانوان و خانواده، ضمن تشکر از حمايت ها و همکاري هاي رئيس دانشگاه و معاونين، گزارش محتصري از فعاليت هاي اين حوزه ارائه داد.

سپس بانوان عضو هيأت علمي، ضمن ابراز خرسندي از اقدامات دانشگاه در بخش‌ها و حوزه‌هاي مختلف، دغدغه‌ها، انتقادات و پيشنهادات خود را جهت ارتقاي عملکرد دانشگاه بيان داشتند.

  در ادامه معاونين محترم آموزشي و پشتيباني ضمن پاسخگويي به سئوالات و ديدگاه هاي طرح شده به جمع‌بندي مطالب و برنامه‌هاي آتي دانشگاه در اين دو حوزه پرداختند.

   در خاتمه آقاي دکتر علي‌اکبري رياست محترم دانشگاه ضمن عرض تبريک ميلاد حضرت زهرا (س) به جايگاه مناسب همکاران در مديريت و حضور مؤثر آنان در عرصه‌ هاي آموزشي و پژوهشي اشاره نمود و از همراهي و اهتمام آنان در پيشبرد امور دانشگاه قدرداني نمود.

 ايشان با اشاره به اثبات توانمندي بانوان هيأت ‌علمي در دانشگاه خواستار الگوگيري جامعه اجرايي، فرهنگي و مديريتي استان و کشور از اين ابتکار عمل شد. رئيس دانشگاه ايلام همچنين انتخاب خانم دکتر فائزه شه‌ دوست دانش آموخته دکتري دانشگاه ايلام، به عنوان دانشجوي نمونه کشوري را نمونه بازري از توانمندي دانشجويان دختر دانشگاه دانست که مي‌تواند الگويي براي ديگر دانشجويان دانشگاه باشد.

 

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها