شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم بزرگداشت روز درخت کاری و هفته منابع طبیعی در دانشگاه

مراسم بزرگداشت روز درخت کاری و هفته منابع طبیعی، با حضور مقامات استانی،  در دانشگاه برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، مراسم بزرگداشت روز درخت کاری و هفته منابع طبیعی، با حضور مهندس کرمی معاون عمرانی استانداری، دکتر مهدیزاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر احمدی رئیس سازمان منابع طبیعی استان، روسای سازمان ها و ادارات، اساتید، دانشجویان و علاقمندان و دوستداران طبیعت، صبح امروز در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

  در این مراسم، دکتر مهدیزاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه،  ضمن خیر مقدم به میهمانان و حاضرین در مراسم و با ابلاغ سلام دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، که به علت ماموریت اداری نتوانست در مراسم حضور یابد، روز درخت کاری و هفته منابع طبیعی را تبریک گفت و بر اهتمام جدی در زمینه حفظ محیط زیست و مراقبت از منابع طبیعی استان تأکید کرد و برای برگزاری مشترک همایش و انجام طرح تحقیقاتی در زمینه در زمنیه منابع طبیعی استان با اداره منابع طبیعی، اعلام آمادگی نمود.

در ادامه این مراسم، دکتر احمدی، رئیس سازمان منابع طبیعی استان، با تشکر از میزبانی دانشگاه ایلام، گزارشی از فعالیت های این سازمان در سال 96 ارائه داد.

 

 

برگزاري مراسم بزرگداشت روز درخت کاري و هفته منابع طبيعي در دانشگاه برگزاري مراسم بزرگداشت روز درخت کاري و هفته منابع طبيعي در دانشگاه برگزاري مراسم بزرگداشت روز درخت کاري و هفته منابع طبيعي در دانشگاه برگزاري مراسم بزرگداشت روز درخت کاري و هفته منابع طبيعي در دانشگاه