شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جلسه هماهنگی برگزاری نشست نقش اساتید حوزه و دانشگاه در تحقق تمدن نوین اسلامی در دانشگاه

در جلسه هماهنگی برگزاری نشست نقش اساتید حوزه و دانشگاه در تحقق تمدن نوین اسلامی، مقرر شد این نشست 30 بهمن در دانشگاه ایلام برگزار گردد.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه هماهنگی برگزاری نشست نقش اساتید حوزه و دانشگاه، در تحقق تمدن نوین اسلامی، با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، روسای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان و رئیس بسیج  اساتید، صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

   در این جلسه دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، با بیان دیدگاه های مطرح درباره تمدن اسلامی، بر ضرورت تدوین جدول زمان بندی و برنامه ریزی مناسب برای برگزاری مطلوب و مفید این نشست تأکید کرد و  خواستار اهتمام جدی برای ارتقاء سطح و حضور همه سلیقه ها در برنامه هایی شد، که با مشارکت بسیج  برگزار می گردد.

    در ادامه  حاضرین در این جلسه به بیان دیدگاهها و نظرات مورد نظر خود پرداختند و در نهایت مقرر گردد، که نشست فوق الذکر در تاریخ 30 بهمن در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردد.  

جلسه هماهنگي برگزاري نشست نقش اساتيد حوزه و دانشگاه در تحقق تمدن نوين اسلامي  در دانشگاه جلسه هماهنگي برگزاري نشست نقش اساتيد حوزه و دانشگاه در تحقق تمدن نوين اسلامي  در دانشگاه جلسه هماهنگي برگزاري نشست نقش اساتيد حوزه و دانشگاه در تحقق تمدن نوين اسلامي  در دانشگاه