شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حضور کارشناسان شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) در دانشگاه

کارشناسان شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، در راستای توسعه همکاری های دوجانبه، در دانشگاه حضور یافتند.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین رضایی و مهندس اخوان، از شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، در راستای توسعه همکاری های دوجانبه، در دانشگاه ایلام حضور یافتند و از مجموعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه و آزمایشگاه های دانشکده نفت و گاز، بازدید بعمل آورده و سپس با دکتر مهدیزاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دیدار کردند.

    در این دیدار که دکتر بازگیر مدیر امور پژوهشی دانشگاه، دکتر صیدی مدیر دفترارتباط با صنعت وجامعه، دکتر بیاتی عضو هیأت علمی گروه مهندسی شیمی و رابط دانشگاه با شرکت نفت و خانم  سلطانی رئیس آزمایشگاه مرکزی حضور داشتند، دو طرف در زمینه  توسعه همکاری های پژوهشی و ارائه خدمات آزمایشگاهی به آن شرکت، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

   در این  جلسه دکتر رضایی از شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، ضمن ابراز خرسندی از توانمندی های آزمایشگاهی و نیروی انسانی دانشگاه ایلام، بر ضرورت توسعه همکاری های دوجانبه و به خصوص در میدان های نفتی آذر و چنگوله تاکید نمود.

حضور کارشناسان شرکت مهندسي و توسعه نفت (متن) در دانشگاه حضور کارشناسان شرکت مهندسي و توسعه نفت (متن) در دانشگاه حضور کارشناسان شرکت مهندسي و توسعه نفت (متن) در دانشگاه