شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

روز دانشگاه ایلام (به احترام آنان که دانشگاه را برای مردم می خواهند)

عبدالصاحب ناصری – ایلام

  یکشنبه 1397/2/23 وقتی  در سالن اجتماعات دانشگاه ایلام حضور یافتم، شاهد انبوه جمعیتی بودم، که برای نکوداشت و به پاس شکوه علمی فرزند فهیم و دانشمند دیارشان، دکتر محمد عبدالهی گرد هم آمده بودند.

 ای کاش بضاعت تحریر آن همه زیبایی وجود داشت ! کلیپی که زندگی دکتر محمد عبداللهی  را به صحنه پیدایی می آورد، تا اجرای باشکوه مجری که با ابیات نغز سهراب (سپید نامه) دل مخاطبین را با خود همراه کرده بود و گزارش وزین دبیر همایش دکتر سپید نامه و خیرمقدم سرشار از عشق، ادب و احساس رئیس فهیم و فروتن دانشگاه ایلام، دکتر محمد علی اکبری و حضور صف در صف اساتیدی که به احترام مقام علم ایستاده بودند و ...

ایلام باید برای وجود چنین فرزندان شایسته ای به خود ببالد.

بیست و سوم اردیبهشت، اگرچه روز نکوداشت دکتر محمد عبدالهی بود، که در سپهر دانش جامعه شناسی ایران همچون آفتاب تا ابد خواهد درخشید، اما آنگونه که دکتر علی اکبری نیز گفت، روز دانشگاه ایلام هم بود.

به دانشگاه ایلام، به اساتید، مدیران، کارمندان و دانشجویانش باید از صمیم جان تبریک گفت، که امروزه به بلوغی شایسته رسیده اند.

به دانشگاه ایلام باید تبریک گفت، که دانشگاهی است برای مردم.

و به دانشگاه ایلام باید تبریک گفت، که رهبری جریان سازی فرهنگی و میزبانی و محوریت رخداد های مهم فرهنگی - اجتماعی را به شایستگی مُتکفل گشته است.

خداوند را بر این نعمت شاکریم.

1397/2/27