روز دانشگاه ایلام (به احترام آنان که دانشگاه را برای مردم می خواهند)

خانه خبرها

عبدالصاحب ناصري – ايلام

  يکشنبه 1397/2/23 وقتي  در سالن اجتماعات دانشگاه ايلام حضور يافتم، شاهد انبوه جمعيتي بودم، که براي نکوداشت و به پاس شکوه علمي فرزند فهيم و دانشمند ديارشان، دکتر محمد عبدالهي گرد هم آمده بودند.

 اي کاش بضاعت تحرير آن همه زيبايي وجود داشت ! کليپي که زندگي دکتر محمد عبداللهي  را به صحنه پيدايي مي آورد، تا اجراي باشکوه مجري که با ابيات نغز سهراب (سپيد نامه) دل مخاطبين را با خود همراه کرده بود و گزارش وزين دبير همايش دکتر سپيد نامه و خيرمقدم سرشار از عشق، ادب و احساس رئيس فهيم و فروتن دانشگاه ايلام، دکتر محمد علي اکبري و حضور صف در صف اساتيدي که به احترام مقام علم ايستاده بودند و ...

ايلام بايد براي وجود چنين فرزندان شايسته اي به خود ببالد.

بيست و سوم ارديبهشت، اگرچه روز نکوداشت دکتر محمد عبدالهي بود، که در سپهر دانش جامعه شناسي ايران همچون آفتاب تا ابد خواهد درخشيد، اما آنگونه که دکتر علي اکبري نيز گفت، روز دانشگاه ايلام هم بود.

به دانشگاه ايلام، به اساتيد، مديران، کارمندان و دانشجويانش بايد از صميم جان تبريک گفت، که امروزه به بلوغي شايسته رسيده اند.

به دانشگاه ايلام بايد تبريک گفت، که دانشگاهي است براي مردم.

و به دانشگاه ايلام بايد تبريک گفت، که رهبري جريان سازي فرهنگي و ميزباني و محوريت رخداد هاي مهم فرهنگي - اجتماعي را به شايستگي مُتکفل گشته است.

خداوند را بر اين نعمت شاکريم.

1397/2/27

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها