شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معارفه سرپرست دانشکده فنی و مهندسی

رئیس دانشگاه: در دانشگاه ایلام هیچ گونه تصمیم لحظه ای اتخاذ نمی شود، بلکه تصمیمات بر اساس برنامه مدون و سنجش نیازها و شرایط صورت می گیرد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آیین معارفه دکتر مسعود صیدی، سرپرست دانشکده فنی و مهندسی، با حضور دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، معاونین و اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده، ظهر دیروز در محل سالن زنده یاد مهندس ثابتی؛ برگزار گردید.

   در این مراسم، دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با تشکر از زحمات دکتر کرمی رئیس پیشین دانشکده و با آرزوی موفقیت برای دکتر صیدی در این سمت، بر همکاری بیشتر و بهتر اعضای هیأت علمی در زمینه های آموزشی و پژوهشی تأکید کرد و خواستار فعالیت اعضای هیأت علمی در زمینه های کارآفرینی، ارتباط با صنعت و همکاری بیشتر در حوزه های مختلف دانشگاهی شد.

   رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه در سه سال گذشته اهتمام زیادی برای سامان دادن به وضعیت اعضای هیأت علمی پیمانی مشروط صورت گرفته است، خواستار جذب حداکثری استخدام اعضای هیأت علمی در سال جاری  گردید، تا زمینه تحقق برنامه های دانشگاه فراهم گردد.

  دکتر علی اکبری، بأ تاکید بر ایجاد رابطه «معلمی و محصلی» مابین اساتید و دانشجویان، بیان کرد: باید  با دقت و لطافت با دانشجویان  برخورد کرد و از سخت گیری زیاد و غیر موجه اجتناب نمود و با تعامل سازنده زمینه حل مسائل آموزشی و پژوهشی این عزیزان را فراهم کرد، تا در مسیر  رشد و ارتقاء قرار گیرند.

 رئس دانشگاه با اشاره به تصویب و ابلاغ برنامه استراتژیک دانشگاه، اظهار کرد: برای اینکه توسعه دانشگاه متداوم و متوازن صورت گیرد و خللی به آن وارد نشود، برنامه استراتژیک دانشگاه تصویب و ابلاغ شد، که لازمه تحقق این امر، همکاری تمامی اعضای دانشگاه و بخصوص اساتید دانشگاه است و با توجه به وجاهت اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی، شما عزیزان باید هر کدام در روند توسعه دانشگاه سهم مهمی داشته باشید.

  در این نشست اعضای هیات علمی دانشکده به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات مورد نظر خود پرداختند، که اهم مسائل حول محورهایی شامل: تعداد کم کارشناسان آموزشی دانشکده، خرید تجهیزات آزمایشگاهی جدید، دعوت از دانشمندان مطرح برای سخنرانی و برگزاری کارگاه در دانشگاه، جذب اعضای هیأت علمی جدید، جذب دانشجوی خارجی، بازنگری شیوه های تدریس و فضا سازی برای بحث های علمی مابین دانشجویان مطرح گردید.

  در ابتدای این مراسم دکتر مسعود صیدی، سرپرست دانشکده فی و مهندسی، با خیر مقدم به هیات رئیسه دانشگاه و تشکر از حضور اساتید وکارکنان دانشکده در این مراسم، از زحمات دکتر کرمی، رئیس پیشین دانشکده تقدیر کرد و برنامه های خود را برای توسعه دانشکده تشریح نمود.

 

معارفه سرپرست دانشکده فني و مهندسي معارفه سرپرست دانشکده فني و مهندسي