معارفه سرپرست دانشکده فنی و مهندسی

خانه خبرها
معارفه سرپرست دانشکده فني و مهندسي

رئيس دانشگاه: در دانشگاه ايلام هيچ گونه تصميم لحظه اي اتخاذ نمي شود، بلکه تصميمات بر اساس برنامه مدون و سنجش نيازها و شرايط صورت مي گيرد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، آيين معارفه دکتر مسعود صيدي، سرپرست دانشکده فني و مهندسي، با حضور دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، معاونين و اعضاي هيات علمي و کارکنان دانشکده، ظهر ديروز در محل سالن زنده ياد مهندس ثابتي؛ برگزار گرديد.

   در اين مراسم، دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، با تشکر از زحمات دکتر کرمي رئيس پيشين دانشکده و با آرزوي موفقيت براي دکتر صيدي در اين سمت، بر همکاري بيشتر و بهتر اعضاي هيأت علمي در زمينه هاي آموزشي و پژوهشي تأکيد کرد و خواستار فعاليت اعضاي هيأت علمي در زمينه هاي کارآفريني، ارتباط با صنعت و همکاري بيشتر در حوزه هاي مختلف دانشگاهي شد.

   رئيس دانشگاه با اشاره به اينکه در سه سال گذشته اهتمام زيادي براي سامان دادن به وضعيت اعضاي هيأت علمي پيماني مشروط صورت گرفته است، خواستار جذب حداکثري استخدام اعضاي هيأت علمي در سال جاري  گرديد، تا زمينه تحقق برنامه هاي دانشگاه فراهم گردد.

  دکتر علي اکبري، بأ تاکيد بر ايجاد رابطه «معلمي و محصلي» مابين اساتيد و دانشجويان، بيان کرد: بايد  با دقت و لطافت با دانشجويان  برخورد کرد و از سخت گيري زياد و غير موجه اجتناب نمود و با تعامل سازنده زمينه حل مسائل آموزشي و پژوهشي اين عزيزان را فراهم کرد، تا در مسير  رشد و ارتقاء قرار گيرند.

 رئس دانشگاه با اشاره به تصويب و ابلاغ برنامه استراتژيک دانشگاه، اظهار کرد: براي اينکه توسعه دانشگاه متداوم و متوازن صورت گيرد و خللي به آن وارد نشود، برنامه استراتژيک دانشگاه تصويب و ابلاغ شد، که لازمه تحقق اين امر، همکاري تمامي اعضاي دانشگاه و بخصوص اساتيد دانشگاه است و با توجه به وجاهت اعضاي هيات علمي دانشکده فني و مهندسي، شما عزيزان بايد هر کدام در روند توسعه دانشگاه سهم مهمي داشته باشيد.

  در اين نشست اعضاي هيات علمي دانشکده به بيان نظرات، انتقادات و پيشنهادات مورد نظر خود پرداختند، که اهم مسائل حول محورهايي شامل: تعداد کم کارشناسان آموزشي دانشکده، خريد تجهيزات آزمايشگاهي جديد، دعوت از دانشمندان مطرح براي سخنراني و برگزاري کارگاه در دانشگاه، جذب اعضاي هيأت علمي جديد، جذب دانشجوي خارجي، بازنگري شيوه هاي تدريس و فضا سازي براي بحث هاي علمي مابين دانشجويان مطرح گرديد.

  در ابتداي اين مراسم دکتر مسعود صيدي، سرپرست دانشکده في و مهندسي، با خير مقدم به هيات رئيسه دانشگاه و تشکر از حضور اساتيد وکارکنان دانشکده در اين مراسم، از زحمات دکتر کرمي، رئيس پيشين دانشکده تقدير کرد و برنامه هاي خود را براي توسعه دانشکده تشريح نمود.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها