شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دیدار رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان با نماینده محترم ولی فقیه

   به گزارش خبرنگار روابط عمومی،  به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اعضای هیأت رئیسه دانشگاه ایلام، رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگوکردند.

رئیس دانشگاه ایلام: اکنون می باسیت به  دیپلماسی علمی و پژوهشی بیشتر اندیشید

دکتر علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام به نمایندگی از رؤسای دانشگاه های استان به پیشرفت های کمی و کیفی دانشگاه ها پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره و اظهار نمود: با سعی و پشتکار و همدلی میان مراکز آموزش عالی، هماهنگی مناسبی بین دانشگاه های استان ایجاد شده وی افزود دانشگاه ها و مراکز آموزشی موجود در استان مولود مبارک نظام اسلامی هستند و هم اکنون آنچه در سپهر آموزش عالی استان در حال حاضر مورد نظر است احترام متقابل، استقلال عمل، هماهنگی بالا، پرهیز از روزمرگی، حذف یا کاهش حاشیه­ ها، هم افزایی به هدف ارتقاء کیفیت و حضور در عرصه­ های مختلف علمی مورد نظر بوده و هست.

رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به فرصت حاصل شده پس از برجام بیان داشت: اکنون می بایست به  دیپلماسی علمی و پژوهشی بیشتر اندیشید و همانگونه که سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تحقق ارتباط با دانشگاه‌های کشور های همسایه، انتقال فعالیت های آموزشی و فرهنگی به خارج از مزرهای کشور است،آمادگی برای برنامه ششم توسعه از مهم ترین برنامه های در دست اجرای دانشگاه ها می باشد.

نماینده ولی فقیه استان: نقش دانشگاهیان در پیروزی انقلاب و تداوم نظام اسلامی ارزشمند است.

 در این دیدار حجت الاسلام لطفی نماینده محترم ولی فقیه استان و امام جمعه ایلام با اشاره به نقش ارزشمند دانشگاهیان در پیروزی انقلاب و تداوم نظام اسلامی بیان داشت: دانشگاهیان به تعبیر رهبر معظم انقلاب نباید مانع توقف قطار علم شوند و با نوآوری و خلاقیت به توسعه روز افزون کشور کمک نمایند.

نماینده ولی فقیه استان افزود: به یمن وحدت مردم و مسئولان و زعامت حکیمانه ولایت فقیه توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

حجت الاسلام غیاثی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و دانشگاه ایلام، نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم و تبریک ایام دهه فجر نقش و جایگاه مهم و تأثیر­گذار دانشگاهیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید نمودند و عمل به منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را اولویت اصلی دانشگاه‌ها اعلام کرد.

ديدار رؤساي دانشگاه‌ها و مراکز علمي استان با نماينده محترم ولي فقيه ديدار رؤساي دانشگاه‌ها و مراکز علمي استان با نماينده محترم ولي فقيه