دیدار رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان با نماینده محترم ولی فقیه

خانه خبرها

   به گزارش خبرنگار روابط عمومي،  به مناسبت ايام فرخنده دهه فجر و سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه ايلام، رؤساي دانشگاه‌ها و مراکز علمي استان با نماينده محترم ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ديدار و گفتگوکردند.

رئيس دانشگاه ايلام: اکنون مي باسيت به  ديپلماسي علمي و پژوهشي بيشتر انديشيد

دکتر علي‌اکبري، رئيس دانشگاه ايلام به نمايندگي از رؤساي دانشگاه هاي استان به پيشرفت هاي کمي و کيفي دانشگاه ها پس از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي اشاره و اظهار نمود: با سعي و پشتکار و همدلي ميان مراکز آموزش عالي، هماهنگي مناسبي بين دانشگاه هاي استان ايجاد شده وي افزود دانشگاه ها و مراکز آموزشي موجود در استان مولود مبارک نظام اسلامي هستند و هم اکنون آنچه در سپهر آموزش عالي استان در حال حاضر مورد نظر است احترام متقابل، استقلال عمل، هماهنگي بالا، پرهيز از روزمرگي، حذف يا کاهش حاشيه­ ها، هم افزايي به هدف ارتقاء کيفيت و حضور در عرصه­ هاي مختلف علمي مورد نظر بوده و هست.

رئيس دانشگاه ايلام با اشاره به فرصت حاصل شده پس از برجام بيان داشت: اکنون مي بايست به  ديپلماسي علمي و پژوهشي بيشتر انديشيد و همانگونه که سياست وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در تحقق ارتباط با دانشگاه‌هاي کشور هاي همسايه، انتقال فعاليت هاي آموزشي و فرهنگي به خارج از مزرهاي کشور است،آمادگي براي برنامه ششم توسعه از مهم ترين برنامه هاي در دست اجراي دانشگاه ها مي باشد.

نماينده ولي فقيه استان: نقش دانشگاهيان در پيروزي انقلاب و تداوم نظام اسلامي ارزشمند است.

 در اين ديدار حجت الاسلام لطفي نماينده محترم ولي فقيه استان و امام جمعه ايلام با اشاره به نقش ارزشمند دانشگاهيان در پيروزي انقلاب و تداوم نظام اسلامي بيان داشت: دانشگاهيان به تعبير رهبر معظم انقلاب نبايد مانع توقف قطار علم شوند و با نوآوري و خلاقيت به توسعه روز افزون کشور کمک نمايند.

نماينده ولي فقيه استان افزود: به يمن وحدت مردم و مسئولان و زعامت حکيمانه ولايت فقيه توطئه هاي دشمنان يکي پس از ديگري خنثي شده است.

حجت الاسلام غياثي، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در استان و دانشگاه ايلام، نيز در سخناني ضمن خير مقدم و تبريک ايام دهه فجر نقش و جايگاه مهم و تأثير­گذار دانشگاهيان در نظام مقدس جمهوري اسلامي تأکيد نمودند و عمل به منويات مقام معظم رهبري و اجراي برنامه‌هاي فرهنگي را اولويت اصلي دانشگاه‌ها اعلام کرد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها