شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جشن بزرگ خانواده دانشگاه به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، جشن پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه خانواده بزرگ دانشگاه با برنامه های متنوع و استقبال اعضاء محترم هیأت علمی، کارکنان شریف و خانواده های گرامیشان در این مرکز آموزش عالی برگزار شد.

رئیس دانشگاه ایلام:

امام خمینی (ره) گفتمان دست بوسی و تبعیت را به گفتمان استقلال آزادی و جمهوری اسلامی مبدل کرد

دکتر محمد علی اکبری،رئیس دانشگاه ایلام در جشن بزرگ انقلاب که با حضور خانواده بزرگ دانشگاه ایلام برگزار شد، ضمن تبریک ایام عید و سرور و فرارسیدن سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره)ابر مردی بود که مسیر گفتمان ایران را تغییر داد و از گفتمان دست بوسی و تبعیت به گفتمان استقلال آزادی و جمهوری اسلامی رساند.

دکترعلی اکبری اظهار داشت: گفتمانی که در 22 بهمن 57به مردم ایران واگذار شد امروزه با اقتدار و درایت و توان همه جانبه توانسته است دایره این سه موهبت الهی که همانااستقلال، آزادی، و جمهوری اسلامی است را گسترده نمای و افزود اگر در 22 بهمن 57 به استقلال سیاسی دست یافتیم باید این استقلال روز به روز در همه زمینه های دیگر نیز خود را نشان دهد..

رئیس دانشگاه ایلام گفت: اگر آزادی در آن روز به دلیل وجود دشمنان محدود بود امروز باید این آزادی ها در چارچوب های تعیین شده نظام اسلامی روز به روز نمود بیشتری داشته باشد.جمهوریتی که شاه بیت نظام و حق تعیین سرنوشت را به خود مردم این سرزمین عطا کرده است باید روز به روز با واگذاری حق بیشتر به مردم گسترده تر شود و امید داشت با حمایت های مدبرانه مقام معظم رهبری شعارهای دوران انقلاب را با دایره وسیع تری از جمهوری اسلامی یا به عبارتی مردم سالاری دینی به جهان ارائه دهیم.

دکتر علی اکبری با اشاره به یک ساله شدن دوران مدیریت ‌اش بر دانشگاه ایلام خاطرنشان کرد:به کمک همه همکاران توانستیم یک سال را با استقلال و پیشرفت و به اذعان دوست و دشمن بانتایج خوب و چشم گیر سپری کنیم.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام:

22بهمن تجلی و تبلور انسجام ملی است

حجت الاسلام محمد باقر هاشمی، معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام در سخنانی بیان داشت: امروز در جشن بزرگ انقلاب که با حضور دانشگاهیان و خانواده های آنان برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: بزرگترین برکن انقلاب، استقلال، آزادی، و جمهوری اسلامی است که با مشارکت، تصمیم و محوریت مردم رقم خورد.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا و در عمر هیچ انقلابی وجود ندارد که در طول سی و هفت سال بیست و پنج انتخابات برگزار شده باشد.

حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: امام خمینی(ره) بسیار به مردم و نقش آنان اهمیت داده و همواره دغدغه این را داشتند که خود مردم تصمیم گیر سرنوشت خود بوده و در بطن امور قرار داشته باشند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، با بیان اینکه امروز بزرگ ترین قدرت ها همچون آمریکا در تصمیم گیری های خود مستقل نیستند، بیان داشت: در طول نزدیک به چهار دهه که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپری شده است کسی که برای ایران ، مردم و یا رهبری این نظام تصمیم گرفته باشد وجود ندارد.

حجت الاسلام هاشمی یادآور شد: اینکه در نظام اسلامی تا به این اندازه به مردم و مشارکت آنان در سرنوشت خود بها داده می شود نعمت بزرگی است که شایسته شکران است.

وی با بیان اینکه دوست و دشمن بر امنیت موجود در این کشور غبطه خورده و در صدد بر هم زدن آن هستند، اظهار داشت: پاسداشت این همه نعمت، حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن است که همانا تجلی و تبلور انسجام ملی و شکرانه نعمت بزرگی چون انقلاب اسلامی است.

قابل توجه است برگزاری مسابقه، اجرای نمایش و پخش موسیقی و اهداء جایزه از بخش هی این جشن بزرگ بود.