جشن بزرگ خانواده دانشگاه به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، جشن پيروزي انقلاب اسلامي، ويژه خانواده بزرگ دانشگاه با برنامه هاي متنوع و استقبال اعضاء محترم هيأت علمي، کارکنان شريف و خانواده هاي گراميشان در اين مرکز آموزش عالي برگزار شد.

رئيس دانشگاه ايلام:

امام خميني (ره) گفتمان دست بوسي و تبعيت را به گفتمان استقلال آزادي و جمهوري اسلامي مبدل کرد

دکتر محمد علي اکبري،رئيس دانشگاه ايلام در جشن بزرگ انقلاب که با حضور خانواده بزرگ دانشگاه ايلام برگزار شد، ضمن تبريک ايام عيد و سرور و فرارسيدن سي و هفتمين بهار انقلاب اسلامي، گفت: امام خميني(ره)ابر مردي بود که مسير گفتمان ايران را تغيير داد و از گفتمان دست بوسي و تبعيت به گفتمان استقلال آزادي و جمهوري اسلامي رساند.

دکترعلي اکبري اظهار داشت: گفتماني که در 22 بهمن 57به مردم ايران واگذار شد امروزه با اقتدار و درايت و توان همه جانبه توانسته است دايره اين سه موهبت الهي که همانااستقلال، آزادي، و جمهوري اسلامي است را گسترده نماي و افزود اگر در 22 بهمن 57 به استقلال سياسي دست يافتيم بايد اين استقلال روز به روز در همه زمينه هاي ديگر نيز خود را نشان دهد..

رئيس دانشگاه ايلام گفت: اگر آزادي در آن روز به دليل وجود دشمنان محدود بود امروز بايد اين آزادي ها در چارچوب هاي تعيين شده نظام اسلامي روز به روز نمود بيشتري داشته باشد.جمهوريتي که شاه بيت نظام و حق تعيين سرنوشت را به خود مردم اين سرزمين عطا کرده است بايد روز به روز با واگذاري حق بيشتر به مردم گسترده تر شود و اميد داشت با حمايت هاي مدبرانه مقام معظم رهبري شعارهاي دوران انقلاب را با دايره وسيع تري از جمهوري اسلامي يا به عبارتي مردم سالاري ديني به جهان ارائه دهيم.

دکتر علي اکبري با اشاره به يک ساله شدن دوران مديريت ‌اش بر دانشگاه ايلام خاطرنشان کرد:به کمک همه همکاران توانستيم يک سال را با استقلال و پيشرفت و به اذعان دوست و دشمن بانتايج خوب و چشم گير سپري کنيم.

معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام:

22بهمن تجلي و تبلور انسجام ملي است

حجت الاسلام محمد باقر هاشمي، معاون نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام در سخناني بيان داشت: امروز در جشن بزرگ انقلاب که با حضور دانشگاهيان و خانواده هاي آنان برگزار شد، با تبريک دهه مبارک فجر اظهار داشت: بزرگترين برکن انقلاب، استقلال، آزادي، و جمهوري اسلامي است که با مشارکت، تصميم و محوريت مردم رقم خورد.

وي افزود: در هيچ کجاي دنيا و در عمر هيچ انقلابي وجود ندارد که در طول سي و هفت سال بيست و پنج انتخابات برگزار شده باشد.

حجت الاسلام هاشمي اضافه کرد: امام خميني(ره) بسيار به مردم و نقش آنان اهميت داده و همواره دغدغه اين را داشتند که خود مردم تصميم گير سرنوشت خود بوده و در بطن امور قرار داشته باشند.

معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام، با بيان اينکه امروز بزرگ ترين قدرت ها همچون آمريکا در تصميم گيري هاي خود مستقل نيستند، بيان داشت: در طول نزديک به چهار دهه که از پيروزي انقلاب اسلامي ايران سپري شده است کسي که براي ايران ، مردم و يا رهبري اين نظام تصميم گرفته باشد وجود ندارد.

حجت الاسلام هاشمي يادآور شد: اينکه در نظام اسلامي تا به اين اندازه به مردم و مشارکت آنان در سرنوشت خود بها داده مي شود نعمت بزرگي است که شايسته شکران است.

وي با بيان اينکه دوست و دشمن بر امنيت موجود در اين کشور غبطه خورده و در صدد بر هم زدن آن هستند، اظهار داشت: پاسداشت اين همه نعمت، حضور باشکوه در راهپيمايي 22 بهمن است که همانا تجلي و تبلور انسجام ملي و شکرانه نعمت بزرگي چون انقلاب اسلامي است.

قابل توجه است برگزاري مسابقه، اجراي نمايش و پخش موسيقي و اهداء جايزه از بخش هي اين جشن بزرگ بود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها