شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

فردا؛رأی قاطع مردم فصل جدیدی از مردم سالاری دینی را رقم خواهد زد

دکتر"محمد علی اکبری" رئیس دانشگاه ایلام، در آستانه انتخابات و با توجه به نقش مهم دانشجویان در جامعه در گفتگو با ایلام رصد، از آحاد مردم همیشه در صحنه استان ایلام به ویژه دانشگاهیان شریف و متعهد خواست تا در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی حضوری فعال و آگاهانه و مسئولانه داشته باشند.

علی اکبری در ادامه گفت: که جامعه دانشگاهی از بدو تشکیل  دانشگاه در کشور همیشه نسبت به مسایل اجتماعی موضع گیری و اهتمام جدی داشته و کمتر حرکت ملی سراغ داریم که این قشر فرهیخته در آن بصورت فعال حضور نداشته  باشند.  

وی با بیان اینکه حضور مؤثردانشگاهیان درپیروزی انقلاب و مشارکت در دفاع مقدس تضمینی بر حساسیت آنان است، اضافه کرد: انتظار می رود با مشارکت فعال در انتخابات مجلس و خبرگان ضمن اعمال حق تعیین سرنوشت دین خود را نسبت به جامعه ادا نمایند.

رئیس دانشگاه ایلام، گفت: بدون تردید مشارکت فراگیر همه آحاد ملت و اساتید و دانشجویان زمینه تشکیل  مجلسی معتدل، با برنامه و فراگیر را بوجود خواهد آورد.

علی اکبری، ضمن دعوت از همه مردم برای شرکت پرشور در انتخابات هفتم اسفند، اظهار داشت: در هفتم اسفند همه آحاد ملت بصورت عام و جامعه دانشگاهی  بصورت خواص با رای قاطع خود فصل جدیدی از مردم سالاری  دینی را رقم خواهند زد.

فردا؛رأي قاطع مردم فصل جديدي از مردم سالاري ديني را رقم خواهد زد