فردا؛رأی قاطع مردم فصل جدیدی از مردم سالاری دینی را رقم خواهد زد

خانه خبرها
فردا؛رأي قاطع مردم فصل جديدي از مردم سالاري ديني را رقم خواهد زد

دکتر"محمد علي اکبري" رئيس دانشگاه ايلام، در آستانه انتخابات و با توجه به نقش مهم دانشجويان در جامعه در گفتگو با ايلام رصد، از آحاد مردم هميشه در صحنه استان ايلام به ويژه دانشگاهيان شريف و متعهد خواست تا در انتخابات مجلس خبرگان و شوراي اسلامي حضوري فعال و آگاهانه و مسئولانه داشته باشند.

علي اکبري در ادامه گفت: که جامعه دانشگاهي از بدو تشکيل  دانشگاه در کشور هميشه نسبت به مسايل اجتماعي موضع گيري و اهتمام جدي داشته و کمتر حرکت ملي سراغ داريم که اين قشر فرهيخته در آن بصورت فعال حضور نداشته  باشند.  

وي با بيان اينکه حضور مؤثردانشگاهيان درپيروزي انقلاب و مشارکت در دفاع مقدس تضميني بر حساسيت آنان است، اضافه کرد: انتظار مي رود با مشارکت فعال در انتخابات مجلس و خبرگان ضمن اعمال حق تعيين سرنوشت دين خود را نسبت به جامعه ادا نمايند.

رئيس دانشگاه ايلام، گفت: بدون ترديد مشارکت فراگير همه آحاد ملت و اساتيد و دانشجويان زمينه تشکيل  مجلسي معتدل، با برنامه و فراگير را بوجود خواهد آورد.

علي اکبري، ضمن دعوت از همه مردم براي شرکت پرشور در انتخابات هفتم اسفند، اظهار داشت: در هفتم اسفند همه آحاد ملت بصورت عام و جامعه دانشگاهي  بصورت خواص با راي قاطع خود فصل جديدي از مردم سالاري  ديني را رقم خواهند زد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها