شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر محمد علی‌اکبری: فعالیت‌های بسیج دانشجویی مبارک و اثرگذار است / داشتن تفکر عمیق و انتقادی ویژگی بارز قشر دانشجویی است

به گزارش روابط عمومی، اختتامیه اولین جشنواره علمی وفرهنگی بسیج دانشجویی استان به همت سازمان بسیج دانشجویی و با حضور رؤسا و معاونین دانشگاه ها و استقبال دانشجویان عزیز در دانشگاه ایلام برگراز شد.

دکتر محمد علی‌اکبری ، رئیس دانشگاه ایلام در سخنانی ضمن خیر مقدم به میهمانان گرامی بیان نمود: جامعه دانشگاهی به مدد همکاری صمیمانه و دلسوزانه تمامی رؤسای دانشگاه های استان از انسجام و همدلی بسیار بالایی برخوردار است.

وی گفت: هیچ مجلس دانشگاهی بدون دانشجویان رونق و صفایی ندارد و امروز در این جمع گرد آمده ایم تا قدردان توانایی ها و تلاش های علمی و فرهنگی آنان باشیم.

دکتر محمد علی‌اکبری با اشاره به فعالیت های تأثیر گذار بسیج دانشجویی در دانشگاه های ایلام، افزود: بسیج دانشجویی هر نوع فعالیتی انجام دهد مبارک و اثرگذار است، اما تلاش این سازمان در راستای افزایش سطح علمی و فرهنگی در دانشگاه ها نیز قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه ایلام، با بیان این موضوع که رشد و ارتقاء سطح علمی دانشگاه ها از تأکیدات مقام معظم رهبری است، بیان کرد: دانشجویان بسیجی ثابت کردند از لحاظ علمی نیز حرفی برای گفتن دارند.

دکتر محمد علی‌اکبری با بیان اینکه دانشجو باید عالم و عاقل باشد، داشتن تفکر عمیق و انتقادی را خصلت قشر دانشجو اعلام کرد و گفت: تنها جایی که غیر از آنچه که می شنود، معتقد است دانشگاه است، لذا دانشجویان باید با خواندن و مطالعه و بالا بردن علم و آگاهی خویش تلاش کنند، عیوب را ببیند و در بالا بردن سعه صدر جامعه و همراهی و مدارا با مردم بیش از پیش موفق عمل نمایند.

رئیس دانشگاه ایلام، با بیان اینکه باید قدرت و توانایی ها بسیج دانشجویی در زمینه علمی را برجسته نمود و بزرگ جلوه داد، بیان کرد: در نمایش و معرفی دانشجویان و فرهیختگانی که در این جشنواره از توانمندی انان تجلیل به عمل آمده است تلاش رؤسای دانشگاه ها و همکاری خوب انان حائز اهمیت بوده است.

دکتر محمد علی‌اکبری با اشاره به انتخابات هفتم اسفند و حضور بسیار چشمگیر مردم در صحنه، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته سنگین ترین برنامه دانشگاه، در راستای روشن گری و حضور حداکثری در پای صندوق های رأی با موفقیت در این مرکز آموزش عالی برگزار شد، وی افزود اینکه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی توانستند رو در رو پاسخگوی قشر دانشجو و جوابگوی پرسش های آنان باشند از قدرت نظام اسلامی است.

رئیس دانشگاه ایلام، با بیان اینکه نتیجه انتخابات مثل همه دوره ها چند برنده اصلی داشت، افزود: نظام مقدس اسلامی که این ظرفیت را دارد که افراد در منصب های مختلف در آن جابه جا شوند بدو ن آنکه خدشه ا ی به شاکله اصلی آن وارد آید برنده این انتخابات آن کسی که به مردم و ملت ایران حق رأی داد و آن را حق الناس اعلام کرد برنده اصلی این انتخابات است، وی  برنده دیگر این انتخابات را مردمی دانست که از این حق الناس بدرستی استفاده کرده و رأی خود را مدنی و آزاد اعلام کردند.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه این مرکز آموزش عالی ازتمام تلاش خود برای حضور با شعور و حداکثری مردم در عرصه انتخابات استفاده نمود، اظهار داشت: هر وقت مردم حضوری پررنگ و اثر گذار در صحنه داشته اند و خالق حماسه شدند ماهم برنده بودیم و در دنیا حرفی برای گفتن داشتیم.

شایان ذکر است در پایان از نفرات برتر در بخش‌های مختلف این جشنواره تقدیر شد.

دکتر محمد علي‌اکبري: فعاليت‌هاي بسيج دانشجويي مبارک و اثرگذار است / داشتن تفکر عميق و انتقادي ويژگي بارز قشر دانشجويي است دکتر محمد علي‌اکبري: فعاليت‌هاي بسيج دانشجويي مبارک و اثرگذار است / داشتن تفکر عميق و انتقادي ويژگي بارز قشر دانشجويي است دکتر محمد علي‌اکبري: فعاليت‌هاي بسيج دانشجويي مبارک و اثرگذار است / داشتن تفکر عميق و انتقادي ويژگي بارز قشر دانشجويي است دکتر محمد علي‌اکبري: فعاليت‌هاي بسيج دانشجويي مبارک و اثرگذار است / داشتن تفکر عميق و انتقادي ويژگي بارز قشر دانشجويي است دکتر محمد علي‌اکبري: فعاليت‌هاي بسيج دانشجويي مبارک و اثرگذار است / داشتن تفکر عميق و انتقادي ويژگي بارز قشر دانشجويي است