شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم: وحدت و همدلی باعث پیشرفت جامعه و اقتدار ملی می شود

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم گفت: وحدت و همدلی  بین گروههای مختلف جامعه ، باعث پیشرفت جامعه و اقتدار ملی  می شود و  ما را  سربلند خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی،  دکتر سید ضیاء هاشمی در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام  (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در وزارت برگزار شد بر ضرورت همسویی و همدلی همه اقشار جامعه در عین نقد سازنده برای اصلاح کاستی ها تاکید کرد.

وی افزود: انجام نقد سازنده که بر پایه واقعیت ها و اطلاعات صحیح باشد امری لازم است ولی هرگونه بزرگنمایی مشکلات کوچک، سیاه نمایی، القای بی اعتمادی به مسئولان و طرح مطالب غیر واقعی موجب کاهش سرمایه اجتماعی  و  متضرر شدن همه جامعه خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ترویج دینداری  و فعالیت های دینی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی  و نقش  مهم  این مراکز در توسعه همه جانبه کشور گفت: با وحدت و همدلی می توانیم به آرمانهای جامعه اسلامی،سعادت و رفاه ملی دست یابی کنیم  

وی  افزود: باید  تلاش کنیم در  انتخابات  مهمی که در ماه پایانی سال "دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی" انجام می شود با مشارکت آگاهانه و نشاط عالمانه  در توسعه کشور سهیم باشیم.

معاون فرهنگي و اجتماعي وزير علوم: وحدت و همدلي باعث پيشرفت جامعه و اقتدار ملي مي شود