معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم: وحدت و همدلی باعث پیشرفت جامعه و اقتدار ملی می شود

خانه خبرها
معاون فرهنگي و اجتماعي وزير علوم: وحدت و همدلي باعث پيشرفت جامعه و اقتدار ملي مي شود

معاون فرهنگي اجتماعي وزير علوم گفت: وحدت و همدلي  بين گروههاي مختلف جامعه ، باعث پيشرفت جامعه و اقتدار ملي  مي شود و  ما را  سربلند خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومي،  دکتر سيد ضياء هاشمي در مراسم جشني که به مناسبت ميلاد با سعادت پيامبر گرامي اسلام  (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در وزارت برگزار شد بر ضرورت همسويي و همدلي همه اقشار جامعه در عين نقد سازنده براي اصلاح کاستي ها تاکيد کرد.

وي افزود: انجام نقد سازنده که بر پايه واقعيت ها و اطلاعات صحيح باشد امري لازم است ولي هرگونه بزرگنمايي مشکلات کوچک، سياه نمايي، القاي بي اعتمادي به مسئولان و طرح مطالب غير واقعي موجب کاهش سرمايه اجتماعي  و  متضرر شدن همه جامعه خواهد بود.

معاون فرهنگي و اجتماعي وزير علوم اظهار داشت: با توجه به حجم بالاي ترويج دينداري  و فعاليت هاي ديني در دانشگاهها و مراکز آموزش عالي  و نقش  مهم  اين مراکز در توسعه همه جانبه کشور گفت: با وحدت و همدلي مي توانيم به آرمانهاي جامعه اسلامي،سعادت و رفاه ملي دست يابي کنيم  

وي  افزود: بايد  تلاش کنيم در  انتخابات  مهمي که در ماه پاياني سال "دولت و ملّت، همدلي و هم‌زباني" انجام مي شود با مشارکت آگاهانه و نشاط عالمانه  در توسعه کشور سهيم باشيم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها