شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دعوت ازمردم ولایت مدارجهت شرکت درراهپیمایی یوم الله 22 بهمن

بسمه تعالی


   22 بهمن روز تجلی ایمان، اسلام، پایداری دین و استقامت و نمایش اقتدار و وحدت ملی مردم ولایت مدار ایران است.

 یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یاد آور ایامی است که با رهبری عالمانه حضرت امام راحل (ره) و با همراهی، صبر و استقامت مردم غیور بر طاغوت زمانه غلبه کرد. در حالی  36 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد که ایران اسلامی در اوج اقتدار علمی و فناوری در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی قرار دارد.

و اینک در دولت تدبیر و امید ملت غیور و همیشه در صحنه با امیدی مضاعف به آینده، با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، لبیک می گویند و وحدت و عزم ملی خود را به نمایش می گذارند و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مشت های پولادین را بر دهان استکبارجهانی می زنند و ثابت می کنند که هرگز در برابر اسکتبار سر فرود نمی آورند و تا  آخرین نفس از این انقلاب حمایت و پاسداری می کنند. مردم ولایت مدار ایران در لبیک گویی به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، کارنامه درخشانی دارند و این حضور گامی دیگر در راستای محقق شدن حماسه سیاسی مورد نظر معظم له است.

 یقینا آنچه که موجب پایداری این نظام و انقلاب شده است اعتقاد قلبی مردم ولایت مدار ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که  اجازه نداده اند دشمنان این انقلاب به هیچ یک از اهداف خود برسند. لذا همگان با حضور گسترده خود در این روز فراموش نشدنی خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ابراز خواهند کرد.

ما اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ایلام با گرامیداشت یاد و خاطر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پاسداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب؛ از عموم مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایلام، جهت حضور با شکوه و گسترده خود در راهپیمایی غرور آفرین 22 بهمن، دعوت به عمل می‌آوریم تا باری دیگر همراه با مردم سراسر ایران اسلامی، وحدت و یکپارچگی خود را به جهانیان اعلام نمائیم.


بلند آوازه باد نام جمهوری اسلامی ایران

روابط عمومی دانشگاه ایلام