دعوت ازمردم ولایت مدارجهت شرکت درراهپیمایی یوم الله 22 بهمن

خانه خبرها

بسمه تعالي


   22 بهمن روز تجلي ايمان، اسلام، پايداري دين و استقامت و نمايش اقتدار و وحدت ملي مردم ولايت مدار ايران است.

 يوم الله 22 بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران و ياد آور ايامي است که با رهبري عالمانه حضرت امام راحل (ره) و با همراهي، صبر و استقامت مردم غيور بر طاغوت زمانه غلبه کرد. در حالي  36 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامي مي گذرد که ايران اسلامي در اوج اقتدار علمي و فناوري در عرصه‌هاي ملي، منطقه‌اي و جهاني قرار دارد.

و اينک در دولت تدبير و اميد ملت غيور و هميشه در صحنه با اميدي مضاعف به آينده، با حضور گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن، بار ديگر به نداي مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، لبيک مي گويند و وحدت و عزم ملي خود را به نمايش مي گذارند و با سر دادن شعار مرگ بر آمريکا و اسرائيل، مشت هاي پولادين را بر دهان استکبارجهاني مي زنند و ثابت مي کنند که هرگز در برابر اسکتبار سر فرود نمي آورند و تا  آخرين نفس از اين انقلاب حمايت و پاسداري مي کنند. مردم ولايت مدار ايران در لبيک گويي به مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، کارنامه درخشاني دارند و اين حضور گامي ديگر در راستاي محقق شدن حماسه سياسي مورد نظر معظم له است.

 يقينا آنچه که موجب پايداري اين نظام و انقلاب شده است اعتقاد قلبي مردم ولايت مدار ايران به نظام مقدس جمهوري اسلامي است که  اجازه نداده اند دشمنان اين انقلاب به هيچ يک از اهداف خود برسند. لذا همگان با حضور گسترده خود در اين روز فراموش نشدني خشم و نفرت خود را نسبت به رژيم صهيونيستي و آمريکاي جنايتکار ابراز خواهند کرد.

ما اساتيد، دانشجويان و کارکنان دانشگاه ايلام با گراميداشت ياد و خاطر بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و پاسداشت ياد شهداي گرانقدر انقلاب؛ از عموم مردم ولايت مدار و هميشه در صحنه ايلام، جهت حضور با شکوه و گسترده خود در راهپيمايي غرور آفرين 22 بهمن، دعوت به عمل مي‌آوريم تا باري ديگر همراه با مردم سراسر ايران اسلامي، وحدت و يکپارچگي خود را به جهانيان اعلام نمائيم.


بلند آوازه باد نام جمهوري اسلامي ايران

روابط عمومي دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها