شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اولین جلسه ستاد برگزاری راهیان نور دانشجویان مراکز آموزش عالی استان

«به گزارش خبرنگار روابط عمومی» روز یکشنبه 26 بهمن ماه جلسه­ ای به میزبانی دانشگاه ایلام و با حضور روسا، نمایندگان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان و مسئول بسیج دانشجویی استان در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه آقای دکتر علی­ اکبری ریاست محترم دانشگاه ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به میهمانان عزیز بیان نمودندکه ما باید در مراکز آموزش عالی استان با هماهنگی همدیگر فعالیتهای علمی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان را پی­گیری نمائیم و با تلاش خود از امکانات دانشگاهی برای برنامه­ های دانشجویان استفاده نمائیم.

    آقای دکتر علی­ اکبری اظهار داشتند: در دوران دفاع مقدس استان ما هر آنچه داشت در طبق اخلاص نهاد و رزمندگان عزیزمان با دل و جان از این سرزمین دفاع نمودند. حال وظیفه ماست که مناطق جنگی ایلام را که محل رشادت های غیور مردان است به دانشجویان معرفی نمائیم و مناطق مرزی را به این عزیزان بشناسانیم رییس دانشگاه بیان نمودند یکی از وظایف مهم ما معرفی استان ایلام در دوران جنگ است و ما باید با تشکیل اردوهای راهیان نور و بازدید و معرفی این مناطق بطور مشترک برای تثبیت آن دوران ارزشمند برنامه ­ریزی نمائیم و امیدوارم انشاالله تصمیمات خوبی در این جلسه اتخاذ شود که دانشجویان از آنها بهره­ مند گردند سپس هر کدام از مدعوین در خصوص وضعیت اردوهای راهیان نور بحث و تبادل نظر نمودند که در پایان موارد ذیل مورد تصویب و پیشنهاد قرار گرفت:

1- مصوب گردید دانشگاههای استان جهت ثبت نام دانشجویان علاقمند به اردوهای راهیان نور فراخوان بدهند.

2- پیشنهاد گردید این اردوها در دو روز برگزار گردد.

3- پیشنهاد گردید اولویت این اردوها در مناطق جنگی استان ایلام باشد.

4- مصوب گردید همه دانشگاههای استان و مراکز آموزش عالی، بسیج دانشجویی و سپاه ناحیه امکانات لازم و بستر مناسب را جهت این اردوها فراهم نمایند.

5- مصوب گردید دانشگاهها تقویم بازدیدها را تنظیم نموده و به بسیج دانشجویی ارائه دهند.

6- مصوب گردید روسای دانشگاهها طی نامه­ای خواستار برگزاری اردوهای راهیان نور در استان شوند.

7- پیشنهاد گردید که پس از مذاکره با مسئولین اردوهای راهیان نور بازدیدهای مهران و دهلران حتی المقدور در زمستان صورت گیرد.

8- پیشنهاد گردید بنابه مصوبه وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی جلساتی در دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه در راستای اردوهای راهیان نور برگزار گردد.

اولين جلسه ستاد برگزاري راهيان نور دانشجويان مراکز آموزش عالي استان اولين جلسه ستاد برگزاري راهيان نور دانشجويان مراکز آموزش عالي استان اولين جلسه ستاد برگزاري راهيان نور دانشجويان مراکز آموزش عالي استان