اولین جلسه ستاد برگزاری راهیان نور دانشجویان مراکز آموزش عالی استان

خانه خبرها
اولين جلسه ستاد برگزاري راهيان نور دانشجويان مراکز آموزش عالي استان

«به گزارش خبرنگار روابط عمومي» روز يکشنبه 26 بهمن ماه جلسه­ اي به ميزباني دانشگاه ايلام و با حضور روسا، نمايندگان دانشگاهها و مراکز آموزش عالي استان و مسئول بسيج دانشجويي استان در سالن جلسات حوزه رياست اين دانشگاه برگزار گرديد.

در اين جلسه آقاي دکتر علي­ اکبري رياست محترم دانشگاه ضمن خير مقدم و خوش آمد گويي به ميهمانان عزيز بيان نمودندکه ما بايد در مراکز آموزش عالي استان با هماهنگي همديگر فعاليتهاي علمي، آموزشي و فرهنگي دانشجويان را پي­گيري نمائيم و با تلاش خود از امکانات دانشگاهي براي برنامه­ هاي دانشجويان استفاده نمائيم.

    آقاي دکتر علي­ اکبري اظهار داشتند: در دوران دفاع مقدس استان ما هر آنچه داشت در طبق اخلاص نهاد و رزمندگان عزيزمان با دل و جان از اين سرزمين دفاع نمودند. حال وظيفه ماست که مناطق جنگي ايلام را که محل رشادت هاي غيور مردان است به دانشجويان معرفي نمائيم و مناطق مرزي را به اين عزيزان بشناسانيم رييس دانشگاه بيان نمودند يکي از وظايف مهم ما معرفي استان ايلام در دوران جنگ است و ما بايد با تشکيل اردوهاي راهيان نور و بازديد و معرفي اين مناطق بطور مشترک براي تثبيت آن دوران ارزشمند برنامه ­ريزي نمائيم و اميدوارم انشاالله تصميمات خوبي در اين جلسه اتخاذ شود که دانشجويان از آنها بهره­ مند گردند سپس هر کدام از مدعوين در خصوص وضعيت اردوهاي راهيان نور بحث و تبادل نظر نمودند که در پايان موارد ذيل مورد تصويب و پيشنهاد قرار گرفت:

1- مصوب گرديد دانشگاههاي استان جهت ثبت نام دانشجويان علاقمند به اردوهاي راهيان نور فراخوان بدهند.

2- پيشنهاد گرديد اين اردوها در دو روز برگزار گردد.

3- پيشنهاد گرديد اولويت اين اردوها در مناطق جنگي استان ايلام باشد.

4- مصوب گرديد همه دانشگاههاي استان و مراکز آموزش عالي، بسيج دانشجويي و سپاه ناحيه امکانات لازم و بستر مناسب را جهت اين اردوها فراهم نمايند.

5- مصوب گرديد دانشگاهها تقويم بازديدها را تنظيم نموده و به بسيج دانشجويي ارائه دهند.

6- مصوب گرديد روساي دانشگاهها طي نامه­اي خواستار برگزاري اردوهاي راهيان نور در استان شوند.

7- پيشنهاد گرديد که پس از مذاکره با مسئولين اردوهاي راهيان نور بازديدهاي مهران و دهلران حتي المقدور در زمستان صورت گيرد.

8- پيشنهاد گرديد بنابه مصوبه وزارت علوم و شوراي عالي انقلاب فرهنگي جلساتي در دانشگاه با حضور رياست دانشگاه در راستاي اردوهاي راهيان نور برگزار گردد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها