شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید مجری طرح پایش پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد کشور از مرکز رشد دانشگاه ایلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، خانم مهندس مجیب، مجری طرح پایش پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد کشور از فعالیت های مرکز رشد دانشگاه ایلام بازدید و عملکرد آن را مورد بررسی قرار داد.
درابتدای این بازدید آقای دکتر سالکی، مدیر مرکز رشد دانشگاه ایلام ضمن خیر مقدم به مجری طرح پایش پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد کشور از فعالیت های مرکز رشد دردو سال گذشته اطلاعاتی در اختیار حاضرین قراد داد.

خانم مجیب در این بازدیدضمن گفتگو با مسئولان واحدهای فناور مستقر در مرکز با فعالیت‌ها و دستاوردهای واحدهای فناور آشنا شدند، در بخش دیگری از این بازدید مدیران و کارشناسان مرکز در دانشگاه به گفتگو در خصوص فرآیندها و آیین‌نامه‌ها و شیوه‌های اجرایی مرکز رشد پرداختند.خانم مهندس مجیب، عملکرد مرکز رشد دانشگاه ایلام را مثبت ارزیابی نمود و آن را مرهون تلاشهای مدیریت و کارکنان این مجموعه دانست.

 وی همچنین از تعدادی ازکارگاهها ی واحدها و شرکت های فناور مرکز در شهر ایلام بازدید بعمل آوردند.
شایان ذکر است طرح پایش توسط انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران و با همکاری دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اجرا می‌گردد و هدف از این طرح، افزایش بهره ‌وری به واسطه‌ی ارزیابی عملکرد مراکز رشد کشور می‌باشد.

بازديد مجري طرح پايش پارکهاي علم و فناوري و مراکز رشد کشور از مرکز رشد دانشگاه ايلام بازديد مجري طرح پايش پارکهاي علم و فناوري و مراکز رشد کشور از مرکز رشد دانشگاه ايلام