بازدید مجری طرح پایش پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد کشور از مرکز رشد دانشگاه ایلام

خانه خبرها
بازديد مجري طرح پايش پارکهاي علم و فناوري و مراکز رشد کشور از مرکز رشد دانشگاه ايلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، خانم مهندس مجيب، مجري طرح پايش پارکهاي علم و فناوري و مراکز رشد کشور از فعاليت هاي مرکز رشد دانشگاه ايلام بازديد و عملکرد آن را مورد بررسي قرار داد.
درابتداي اين بازديد آقاي دکتر سالکي، مدير مرکز رشد دانشگاه ايلام ضمن خير مقدم به مجري طرح پايش پارکهاي علم و فناوري و مراکز رشد کشور از فعاليت هاي مرکز رشد دردو سال گذشته اطلاعاتي در اختيار حاضرين قراد داد.

خانم مجيب در اين بازديدضمن گفتگو با مسئولان واحدهاي فناور مستقر در مرکز با فعاليت‌ها و دستاوردهاي واحدهاي فناور آشنا شدند، در بخش ديگري از اين بازديد مديران و کارشناسان مرکز در دانشگاه به گفتگو در خصوص فرآيندها و آيين‌نامه‌ها و شيوه‌هاي اجرايي مرکز رشد پرداختند.خانم مهندس مجيب، عملکرد مرکز رشد دانشگاه ايلام را مثبت ارزيابي نمود و آن را مرهون تلاشهاي مديريت و کارکنان اين مجموعه دانست.

 وي همچنين از تعدادي ازکارگاهها ي واحدها و شرکت هاي فناور مرکز در شهر ايلام بازديد بعمل آوردند.
شايان ذکر است طرح پايش توسط انجمن علمي پارک‌هاي علم و فناوري و مراکز رشد ايران و با همکاري دفتر برنامه‌ريزي امور فناوري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري اجرا مي‌گردد و هدف از اين طرح، افزايش بهره ‌وري به واسطه‌ي ارزيابي عملکرد مراکز رشد کشور مي‌باشد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها