شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

در دانشگاه ایلام اولویت اجرا با برنامه های دانشجو محور است

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر محمد علی اکبری ریاست محترم دانشگاه ایلام با حضور در جمع دانشجویان و فعالین فرهنگی و علمی به اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی دانشگاه و برنامه ریزی مدون و منسجم در این زمینه پرداخت و گفت: برنامه های فرهنگی دانشگاه برنامه هایی جمعی اند که اجرای صحیح و با برنامه آنها در دانشگاه معجزه می کند.

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی دانشگاه نمی تواند محدود به یک سبک و سیاق خاص باشد افزود: تقویت برنامه های فرهنگی دانشگاه امری بسیار مهم و از اولویت های دانشگاه ایلام است و نباید بدون برنامه و ایده نو به اجرای هر نوع برنامه ضعیف یا متوسطی پرداخت.

دکتر علی اکبری با اشاره به وجود تنوع در برنامه های فرهنگی اظهار داشت: برنامه های فرهنگی دانشگاه باید دانشجو محور بوده و از ایده ها و فکرهای نو خلاقانه در این راستا بیشتر بهره جست.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه باید مانع از واردات ایده های پردازش نشده دیگران، در زمینه برنامه های دانشگاه باشیم، اظهار داشت: در اجرای برنامه های فرهنگی توجه به مخاطب و علاقه مندی های او و درستی و عملی بودن برنامه و متناسب بودن آن با فضای دانشگاه از اهمیت برخوردار است.

وی با اشاره به لزوم دعوت از اساتید و سخنرانان برجسته کشوری در کیفیت بخشی به برنامه های دانشگاه خطاب به دانشجویان، تصریح کرد: دانشگاه شما جای کوچکی نیست، لذا از سخنرانان و افراد با نفوذ و برجسته و صاحب نظری که در کشور وجود دارد متناسب با موضوعات برنامه های خود دعوت کنید که ما هم استقبال خواهیم کرد.

دکتر علی اکبری گفت: در شورای فرهنگی اگر قرار به تصویب برنامه ای باشد؛ برنامه ای انتخاب و تأیید می شود که بتواند دانشجو بیشتری را پوشش دهد و از چنان جذابیت و کیفیتی برخوردار باشد که بتواند همه انجمن ها، تشکل ها، و کانون های موجود در دانشگاه را با خود همراه و همکار نماید.

رئیس دانشگاه ایلام اظهار داشت: کتمان نمیکنم که هرکس میتواند باور سیاسی خود را داشته و در حوزه سیاست  پیرو تفکر خاصی باشد، اما در بین برنامه های سیاسی و فرهنگی اولویت من با اجرای برنامه های فرهنگی است که اگر از درس مهم تر نباشد کم اهمیت تر نیست.

وی بر لزوم تنوع در برنامه های دانشگاه تأکید کرد و گفت: باید با ایجاد تنوع  و برنامه ریزی درست و به روز، در اجرای برنامه ها، دانشجویان را با خود همراه کرده و زمینه نشاط روحی و پیشرفت علمی آنان و به تبع دانشگاه را فراهم نماییم.

در دانشگاه ايلام اولويت اجرا با برنامه هاي دانشجو محور است